1
Perioada de actualizare
de la 02.04.2024 10:07
până la 10.04.2024 11:20
2
Propunerea ofertelor
de la 10.04.2024 11:20
până la 15.04.2024 17:20
3
Licitaţie
de la 16.04.2024 15:00
până la 16.04.2024 15:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 apr 2024, 10:07 - 10 apr 2024, 11:20
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2024, 11:20 - 15 apr 2024, 17:20

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de audit financiar la ÎM DP ”Apă-Canal orașul Ștefan Vodă”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Cociu
Telefonul de contact
024223053
Datele achizitiei
Data publicării
2 apr 2024, 10:07
Data ultimilor modificări
8 apr 2024, 11:20
Achizitii.md ID
21196570
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-Documetație Standard
2.04.24 10:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
2.04.24 10:07
anexa nr.21 caiet de sarcini.semnat.pdf anexa nr.21 caiet de sarcini.semnat.pdf
Criterii de evaluare
-Caiet de sarcini
8.04.24 11:20
anexa nr.2 anunț de participare audit.semnat.pdf anexa nr.2 anunț de participare audit.semnat.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
8.04.24 11:20
Data:
2 apr 2024, 21:21
Subiectul întrebării:
Utilizarea licitației electronice
Întrebare:
Conform art. 63 alin. 3) al Legii 131/2015, Autoritatea contractantă are obligaţia de a anunţa decizia de utilizare a licitaţiei electronice în anunţul de participare şi în documentaţia de atribuire, iar conform art. 63 alin. 5) lit. (e) al Legii 131/2015, Autoritatea contractantă are obligaţia de a include în cadrul informaţiilor şi instrucţiunilor pasul minim de licitare. Examinînd anunţul de participare şi documentaţia de atribuire acestea nu conțin informația despre utilizarea licitației electronice, precum și pasul minim de licitare. Totodată, conform SIA RSAP este indicată licitația electronică la 12.04.2024 ora 15.00, iar acest fapt denotă o neconcordanță între anunţul de participare şi documentaţia de atribuire cu tehnicile și instrumentele de atribuire setate în platforma de achiziții. Solicităm conformarea aspectelor relatate la cadrul normativ.
Răspuns (3 apr 2024, 15:20):
În rezultatul solicitării au fost efectuate modificări în Anunțul de Participare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.