1
Perioada de actualizare
de la 02.04.2024 10:07
până la 10.04.2024 11:20
2
Propunerea ofertelor
de la 10.04.2024 11:20
până la 15.04.2024 17:20
3
Licitaţie
de la 16.04.2024 15:00
până la 16.04.2024 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 350 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 apr 2024, 10:07 - 10 apr 2024, 11:20
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2024, 11:20 - 15 apr 2024, 17:20
Începutul licitației: 16 apr 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de auditare financiară
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Cociu
Telefonul de contact
024223053
Datele achizitiei
Data publicării
2 apr 2024, 9:46
Data ultimilor modificări
8 apr 2024, 11:20
Valoarea estimată (fără TVA)
350 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 500 MDL
Achizitii.md ID
21196570
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Durata contractului
25 apr 2024 10:01 - 30 sept 2024 10:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit financiar CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
-Documetație Standard
2.04.24 10:07
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
2.04.24 10:07
anexa nr.21 caiet de sarcini.semnat.pdf anexa nr.21 caiet de sarcini.semnat.pdf
Criterii de evaluare
-Caiet de sarcini
8.04.24 11:20
anexa nr.2 anunț de participare audit.semnat.pdf anexa nr.2 anunț de participare audit.semnat.pdf
tenderNotice
Invitație de participare
8.04.24 11:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Moldauditing

Preţul ofertei: 242 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Au fost întrunite toate condițiile prevăzute în caietul de sarcini la cel mai mic preț
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea de Audit Primaudit Company

Preţul ofertei: 246 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

“First Audit International” SRL

Preţul ofertei: 315 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări