1
Perioada de actualizare
de la 29.03.2024 15:24
până la 14.04.2024 16:20
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2024 16:20
până la 10.05.2024 16:20
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 105 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2024, 15:24 - 14 apr 2024, 16:20
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2024, 16:20 - 10 mai 2024, 16:20
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LOT 1 Computer de tip All-in-One
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Gherman
Telefonul de contact
(022) 23-35-03
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2024, 13:27
Data ultimilor modificări
29 mart 2024, 16:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 105 000 MDL
Achizitii.md ID
21195266
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Durata contractului
1 iun 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computer de tip All-in-One (Tip 1) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 70.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Computer de tip All-in-One (Tip 2) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Monitor 27" CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Declarație_ro.doc
Documentele la ofertă
-
29.03.24 15:24
Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
29.03.24 15:24
DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
29.03.24 15:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ACCENT TEHNO S.R.L.

Preţul ofertei: 942 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei de reevaluare nr. 15/1 din 12.07.2024.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ASCENDA IT SRL

Preţul ofertei: 994 628,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Fors-Computer

Preţul ofertei: 1 024 142 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări