Selectaţi tipul procedurii
21194390
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 150 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 mart 2024, 12:30 - 7 apr 2024, 16:11
Perioada de depunere a ofertelor:
7 apr 2024, 16:11 - 21 apr 2024, 16:11
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Construcția terenului cu îngrădire metalică și covor artificial
Informația despre anulare
Motivul anulării
string
Data anulării
5 apr 2024, 16:26
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3645, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, -
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2024, 12:21
Data ultimilor modificări
5 apr 2024, 16:26
Achizitii.md ID
21194390
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
28 mart 2024, 15:21
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua plasati va rog formularul nr.5 va multumesc
Răspuns (28 mart 2024, 15:49):
Bună ziua!
Data:
28 mart 2024, 16:28
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua plasati va rog formularul nr.5 va multumesc
Răspuns (28 mart 2024, 16:46):
În conformitate cu art. 35, alin. 1 al Legii 131/2015 și pct. 12 al HG nr. 683/2020, autoritatea contractantă nu este obligată să posteze devizele estimative (formularele 3,5,7) dar dă răpsuns în ceea ce privește documentația de atribuire publicată. Toate pozițiile enumerate în Formularul 5 sunt specificate în lista cu cantitatea de lucrări atașată pe portalul de achiziții publice.
Data:
28 mart 2024, 18:23
Subiectul întrebării:
proiect tehnic
Întrebare:
Bună ziua. Cum putem face cunoștință cu proiectul tehnic?
Răspuns (28 mart 2024, 20:22):
Buna seara! Transmiteti un mesaj la e-mailul gimnaziulsemeni@gmail.com cu solicitarea de a va transmite proiectul tehnic in format pdf. Astfel, o sa va expediem pentru a lua cunostiinta.
Data:
29 mart 2024, 08:50
Subiectul întrebării:
Buna
Întrebare:
Srtimata AC:
1. Vi s-a cerut nu F5 integral, dar F1 desfasurat, sau F5 fara preturi, pentru a putea elabora oferta cat mai corect, avand resursele la fiecare pozitie.
2. Proiectul tehnic se publica pe platforma sa-l vada toti participantii, nu se transmite pe email fiecarui in parte, creati conditii egale tuturor.
Răspuns (29 mart 2024, 09:23):
Buna ziua! Fisierul proiectului tehnic are un volum oarecare. Transmiteti un mesaj la e-mailul gimnaziulsemeni@gmail.com pentru a va remite proiectul tehnic si F5 desfasurat fara preturi. Autoritatea contractanta este deschisa si cooperanta, nimeni nu este limitat de a participa la procedura de achizitii publice. Mai mult ca atit, orice agent economic poate veni la fata locului sa vada viitorul santier, iar proiectul tehnic desfaurat in format A3 se poate de vazut oe loc. Noi va transmitem proiectul tehnic general format A4.
Lucrări de construcție capitală a terenului de minifotbal cu îngrădire metalică și înveliș artificial amplasat în satul Semeni
Data:
1 apr 2024, 10:05
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua Publicati va rog caietul de sarcini discifrat (forma 5) deoarece sunt careva neclaritati.
Răspuns (1 apr 2024, 11:22):
Buna ziua. Transmiteti solicitarea Dvs pe e-mailul gimnaziulsemeni@gmail.com și vom trasmitem formularul F5 desfășurat.
Data:
5 apr 2024, 12:07
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Cum va inchipuiti Dvs ca ofertele ofertantilor vor fi elaborate corect și în mod egal dacă ne răspunde-ți să revenim cu o solicitare??? Oferta se elaborează în strictețe cu documentele publicate. Conform HG638 din 26.08.2020 art.24 Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. Vă rugăm conformațivă cadrului legal și încărcați forma F1 desfășurată unde se indica clar resursele aplicate pentru fiecare poziție. Mulțumim!
Răspuns (5 apr 2024, 16:11):
Buna ziua! Sistemul MTender nu permite incarcarea documentelui de aceea se remite pe email.
Data:
5 apr 2024, 12:50
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Bună ziua! Stimată Autoritate, vă rugăm să corectați pct. 4B.3 din DUAE publicat, unde solicitați prezentarea unei cifre de afaceri pentru anul 2024. În conformitate cu alin. (3), art.33 al Legii contabilității și raportării financiare 287/2017, termenul de prezentare a situațiilor financiare individuale, raportului conducerii și raportului auditorului constituie: pentru restul entităților - 150 zile de la ultima zi a perioadei de gestiune (30 mai). La fel, în baza art.21, alin. (2) din LP131/2015 "cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului", valoarea solicitată a cifrei de afaceri nu trebuie să depășească 2760000 lei și nicidecum 3 mil. indicate. Solicităm și corectarea perioadei indicate în pct. 4B.2 din DUAE (anii 2018-2022) deorece art.21 alin. (1) lit. c) din LP131/2015 prevede "declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile", DVS. ați indicat o perioadă prea mare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (5 apr 2024, 16:11):
Buna ziua! Multumim oentru atentionarile remise!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK