Selectaţi tipul procedurii
21191955
1
Perioada de actualizare
de la
25.03.2024 16:11
până la 11.04.2024 10:08
până la 11.04.2024 10:08
2
Propunerea ofertelor
de la
11.04.2024 10:08
până la 18.04.2024 10:08
până la 18.04.2024 10:08
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 735 221,50 MDL
Perioada clarificărilor:
25 mart 2024, 16:11 - 11 apr 2024, 10:08
Perioada de depunere a ofertelor:
11 apr 2024, 10:08 - 18 apr 2024, 10:08
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3106, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2024, 14:41
Data ultimilor modificări
5 apr 2024, 16:57
Achizitii.md ID
21191955
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari_cartierul 9 2024.semnat
Documentele la ofertă
documentatia_standard
25.03.24 16:11
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9, Balti
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9
25.03.24 16:11
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9, Balti.semnat
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini si lista cu cantitati - cartierul 9
25.03.24 16:11
Anunț_de_intenție 18 - Reparatia capitala a accesului intre cartiere.semnat
Documentele la ofertă
Anunț_de_intenție
25.03.24 16:11
documentatia_standard_lucrari_cartierul 9 2024
Documentele la ofertă
formulare, contract-model
25.03.24 16:11
Raport de verificare Primaria mun.Balti (1).semnat
Documentele la ofertă
Raport de verificare
25.03.24 16:11
Anunț de participare - Reparatia capitala a accesului intre cartiere
Documentele la ofertă
Anunt de participare pdf
26.03.24 15:40
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Data:
27 mart 2024, 08:32
Subiectul întrebării:
Termen de execuție
Întrebare:
Vă rugăm se indicați termenul de execuție a lucrărilor în zile lucrătoare sau calendaristice doarece inregistrarea contractului poate fi tergiversată din diverse motive (contestații, număr mare de participanți și etc) și termenul pînă la 01.07.2024 nu ne permite planificarea corectă pentru indeplinirea graficului de execuție.
Răspuns (5 apr 2024, 11:20):
Raspunsul specialistilor este urmatorul: În caietul de sarcini este clar indicat termenul de execuție și anume, până la 01.07.2024!
Data:
1 apr 2024, 15:00
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pavajul este cu suprafata de granit sau simplu?
Răspuns (2 apr 2024, 11:30):
Conform răspunsului oferit de specialiștii DGC: Pavaj tip ”cărămidă”, gri simplu cu dimensiunea pentru parcare: 200x100x8 cm, iar pentru trotuar 200x100x6 cm.
Reparația capitală a accesului între cartiere cu amenajarea și drenarea apei în perimetrul microraionului locativ din str. Ștefan cel Mare, N. Iorga, bul. Eminescu, str. 1 Mai
Data:
5 apr 2024, 14:34
Subiectul întrebării:
Termen de executie
Întrebare:
Buna ziua, in primul rind Beneficiarul de la proiectant trebuie sa aibă în compartiment OLC graficul de executie unde clar este indicat termen in zile sau in luni, in a doilea rind chiar nu este clar raspunsul cu indicarea 01.07.2024! ca exemplu dacă contractul va fi semnat pe la data 15.05.2024 avem inca aproximativ 45 zile pentru executie dar daca pe la 15.06.2024 avem numai 15 zile pentru executie (unde Beneficiarul ne garanteaza data semnarii contractului?) inca odata repatam: inregistrarea contractului poate fi tergiversată din diverse motive (contestații, număr mare de participanți prelungirea termenului de desfasurarea achizitiei si etc.), deja 3 zile mai putin sunt pentru executarea lucrarilor.
Răspuns (9 apr 2024, 10:08):
Specialițtii Direcției Gospodărie Comunală își mențin răspunsul oferit anterior: Termenul de execuție conform caietului de sarcini: până la 01.07.2024.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK