Statut planning
Valoarea estimată fără TVA 150 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mart 2024, 2:00 -

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3001, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), MUN. SOROCA, STR. D. CANTEMIR 27
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Mazur
Telefonul de contact
069989410
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2024, 9:45
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 10:24
Achizitii.md ID
21191458
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.