1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2024 16:58
până la 27.03.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2024 15:00
până la 01.04.2024 17:00
3
Licitaţie
de la 02.04.2024 15:00
până la 02.04.2024 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 573 800 EUR
Perioada clarificărilor: 22 mart 2024, 16:58 - 27 mart 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2024, 15:00 - 1 apr 2024, 17:00
Începutul licitației: 2 apr 2024, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 1: Pungi CPP pentru Pâine si Franzele (15 poziții)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2024, 16:47
Data ultimilor modificări
22 mart 2024, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
573 800 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 869 EUR
Achizitii.md ID
21191173
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
8 apr 2024 16:52 - 29 apr 2025 16:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 1: Pungi CPP pentru Pâine si Franzele (15 pozoții) CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular ofertă. pungi pentru produse de panificație.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
22.03.24 16:58
anunt de participare. pungi pentru produse de panificatie.signed.pdf anunt de participare. pungi pentru produse de panificatie.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
22.03.24 16:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Salastar

Preţul ofertei: 517 500 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 518 000 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Ispiero-B

Preţul ofertei: 557 478,19 EUR
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări