1
Perioada de actualizare
de la 22.03.2024 16:42
până la 27.03.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2024 15:00
până la 01.04.2024 17:00
3
Licitaţie
de la 02.04.2024 15:18
până la 02.04.2024 15:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 5 300 EUR
Perioada clarificărilor: 22 mart 2024, 16:42 - 27 mart 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2024, 15:00 - 1 apr 2024, 17:00
Începutul licitației: 2 apr 2024, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 2: Peliculă Strech
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
22 mart 2024, 16:12
Data ultimilor modificări
22 mart 2024, 16:43
Valoarea estimată (fără TVA)
5 300 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
53 EUR
Achizitii.md ID
21191141
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
8 apr 2024 16:42 - 29 apr 2025 16:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 2: Peliculă Strech CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare. peliculă în asortiment.signed.pdf anunt de participare. peliculă în asortiment.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
22.03.24 16:42
formular ofertă. peliculă în asortiment.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
22.03.24 16:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UNICART SERVICE SRL

Preţul ofertei: 4 902 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Deoner Exim SRL

Preţul ofertei: 5 047 EUR
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

PROPAC

Preţul ofertei: 5 056,78 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

PACKING YARD

Preţul ofertei: 5 280 EUR
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări