1
Perioada de actualizare
de la 21.03.2024 13:03
până la 23.03.2024 14:16
2
Propunerea ofertelor
de la 23.03.2024 14:16
până la 26.03.2024 14:16
3
Licitaţie
de la 27.03.2024 14:18
până la 27.03.2024 14:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 400 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2024, 13:03 - 23 mart 2024, 14:16
Perioada de depunere a ofertelor: 23 mart 2024, 14:16 - 26 mart 2024, 14:16
Începutul licitației: 27 mart 2024, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Plicuri cu bandă silicon și Plicuri cu burduf
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Blindu Inga
Telefonul de contact
022-61-53-51
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2024, 12:36
Data ultimilor modificări
22 mart 2024, 13:13
Valoarea estimată (fără TVA)
6 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
64 MDL
Achizitii.md ID
21190010
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Durata contractului
29 mart 2024 13:02 - 30 dec 2024 13:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plicuri CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Plicuri CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț participare rechizite de birou.semnat.semnat.pdf anunț participare rechizite de birou.semnat.semnat.pdf
tenderNotice
anunț participare rechizite de birou.semnat.semnat.pdf
21.03.24 13:03
anunț participare rechizite de birou și plicuri.docx
tenderNotice
anunț participare rechizite de birou și plicuri.docx
21.03.24 13:03
anexa nr. 22 și anexa nr. 23.docx
Specificaţie tehnică
anexa nr. 22 și anexa nr. 23.docx
21.03.24 13:03
anexa 2,7,8,.docx
Documentele la ofertă
anexa 2,7,8,.docx
21.03.24 13:03

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 3 385 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei de atribuire nr. 6 din 17.04.2024, a grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice al Penitenciarului nr.16-Pruncul, aprobat prin Ordinul nr. 10 din 15.01.2024, examinând documentația anexată la anunțul de participare și criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului – cel mai mic preț, a fost desemnat învingător pentru Lotul nr. 1 - Rechizite de birou 1. „Cafti Business” SRL Lotul nr. 2 – Plicuri 1. „GVP-Moldova” SRL
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 3 445,83 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 6 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări