1
Perioada de actualizare
de la 20.03.2024 14:32
până la 21.03.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.03.2024 15:00
până la 25.03.2024 14:30
3
Licitaţie
de la 26.03.2024 14:00
până la 26.03.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 500 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mart 2024, 14:32 - 21 mart 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 mart 2024, 15:00 - 25 mart 2024, 14:30
Începutul licitației: 26 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Anvelope de vara
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Blindu Inga
Telefonul de contact
022-61-53-51
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2024, 14:17
Data ultimilor modificări
20 mart 2024, 14:32
Valoarea estimată (fără TVA)
9 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
95 MDL
Achizitii.md ID
21189391
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Durata contractului
29 mart 2024 14:32 - 30 dec 2024 14:32
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Anvelope de vara CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Anvelope de vara CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț participare anvelope de vara.docx
tenderNotice
anunț participare anvelope de vara.docx
20.03.24 14:32
anexa 2,7,8.docx
Documentele la ofertă
anexa 2,7,8.docx
20.03.24 14:32
anunț participare anvelope de vara.semnat.semnat.pdf anunț participare anvelope de vara.semnat.semnat.pdf
tenderNotice
-anunț participare anvelope de vara.semnat.semnat.pdf
20.03.24 14:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Seol-Group

Preţul ofertei: 10 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei de atribuire nr. 5 din 16.04.2024, a grupului de lucru în domeniul achizițiilor publice al Penitenciarului nr.16-Pruncul, aprobat prin Ordinul nr. 10 din 15.01.2024, examinând documentația anexată la anunțul de participare și criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului – cel mai mic preț, a fost desemnat învingător „Seol-Group” SRL
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 10 044 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări