Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21189284
1
Perioada de actualizare
de la
20.03.2024 13:21
până la 26.03.2024 09:00
până la 26.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
26.03.2024 09:00
până la 04.04.2024 09:00
până la 04.04.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
748 764 MDL
Perioada clarificărilor:
20 mart 2024, 13:21 - 26 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 mart 2024, 9:00 - 4 apr 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova. Alimentarea cu energie electrică.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2024, 13:21
Data ultimilor modificări
22 mart 2024, 12:56
Achizitii.md ID
21189284
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
doc_standard_lucrari nou.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-Documentaia standart
20.03.24 13:21
anunt de participare .semnat.pdf
anunt de participare .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
20.03.24 13:21
4-1-1 cs cricova aee-f1 modificsatd.semnat.pdf
4-1-1 cs cricova aee-f1 modificsatd.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
4-1-1 cs cricova aee-f1 modificsatd.semnat.pdf
4-1-1 cs cricova aee-f1 modificsatd.semnat.pdf
ID: 165a359c-5654-4428-9607-7455fc387294
Documentele la ofertă
-
4-1-1 cs cricova aee-f1d.semnat.pdf
4-1-1 cs cricova aee-f1d.semnat.pdf
ID: 165a359c-5654-4428-9607-7455fc387294
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-caietul de sarcini
22.03.24 12:56
Data:
20 mart 2024, 16:17
Subiectul întrebării:
Proiect de executie
Întrebare:
Solicitam anexarea proiectului de executie în baza căruia a fost elaborat caietul de sarcini.
Răspuns (20 mart 2024, 17:15):
Buna ziua. Cu proiectul de execuție puteți face cunoștință la primărie. O zi bună să aveți.
Reparația capitală a clădirii Centrului de Sănătate din str. Chișinăului 108 or. Cricova. Alimentarea cu energie electrică.
Data:
20 mart 2024, 19:17
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Modificați punctul 14 din anunțul de participare, este o condiție abuzivă.
Răspuns (22 mart 2024, 09:56):
Conform pct.38 alin.1 din documentația standart privind realizarera achizițiilor publice de lucrări ” ofertantul urmează să prezinte o listă a lucrărilor executate și finisate în ultimii 5 ani.” Grupul de lucru nu consideră condiția dată abuzivă.
Data:
21 mart 2024, 08:10
Subiectul întrebării:
Anexati proiectul de executie in conformitate cu legislatia in vigoare
Întrebare:
Articolul 34. Disponibilitatea în format electronic a documentaţiei de atribuire alin. (1) Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin mijloace electronice, la documentația de atribuire de la data publicării anunțului de participare în conformitate cu art. 29 sau de la data la care a expediat invitația de participare. Asa este prevazut de lege. Proiectul se scaneaza sau se fac poze sau îl puteși solicita de la Compania de proiectare în format electronic, metode sunt multe asa că solicităm să oferiți posibilitatea de a analiza documentația de proiect. Vă mulțumim.
Răspuns (22 mart 2024, 09:57):
Buna ziua. Cu proiectul puteți face cunoștintă la primărie. O zi bună să aveți.
Data:
21 mart 2024, 12:03
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Cine a elaborat proiectul de executie?
Răspuns (22 mart 2024, 10:00):
Buna ziua. Nu suntem obligați să aducem la cunoștință cine a elaborat proiectul de execuție. O zi bună să aveți.
Data:
21 mart 2024, 15:51
Subiectul întrebării:
Clarificari in caietul de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini - pozitia nr. 68 solicităm clarificare privind secțiunea de cablu pe care o ofertăm ВВГнг-FRLS 5х50mm2 sau ВВГнг-FRLS 5х16mm2 ?
Răspuns (22 mart 2024, 12:01):
Buna ziua. ВВГнг-FRLS 5х16mm2 . Caietul de sarcini va fi modificat.
Data:
22 mart 2024, 11:33
Subiectul întrebării:
Anexati proiectul de executie in conformitate cu legislatia in vigoare
Întrebare:
Clarificare repetata - Articolul 34. Disponibilitatea în format electronic a documentaţiei de atribuire alin. (1) Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin MIJLOACE ELECTRONICE, la documentația de atribuire de la data publicării anunțului de participare în conformitate cu art. 29 sau de la data la care a expediat invitația de participare. Clarificați cum procedăm în caz că volumul de lucrări prevăzut de caietul de sarcini nu va corespunde cu cel prevăzut în proiect sau se vor depista greseli / erori în proiect. Nu uitati ca inițiați o procedură de achiziție publică și deplasarea pentru orice Operator Economic la obiectul autorității contractate reprezintă timp și resurse nerambursabile, așa că insistăm repetat anexarea proiectului.
Răspuns (22 mart 2024, 15:56):
Buna ziua. Cu proiectul puteți face cunoștintă la primărie. O zi bună să aveți
Data:
22 mart 2024, 16:26
Subiectul întrebării:
Răspuns (22 mart 2024, 10:00):
Întrebare:
Este un secret? nimeni nu va obliga, o zi buna
Răspuns (23 mart 2024, 06:55):
Buna ziua. Cu proiectul puteti face cunostinta la primarie.
Data:
22 mart 2024, 17:09
Subiectul întrebării:
Răspuns (22 mart 2024, 15:56): Buna ziua. Cu proiectul puteți face cunoștintă la primărie. O zi bună să aveți
Întrebare:
Va rugam sa clarificati prin trimiteri la legislatia in vigoare din ce motiv el nu poate fi publicat electronic.
Răspuns (23 mart 2024, 06:56):
Buna ziua. Cu proiectul puteti face cunostintă la primărie.
Data:
25 mart 2024, 18:18
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Modificați punctul 14 din Anunțul de participare, este o condiție abuzivă .
Răspuns (26 mart 2024, 07:59):
Conform pct.38 alin.1 din documentația standart privind realizarera achizițiilor publice de lucrări ” ofertantul urmează să prezinte o listă a lucrărilor executate și finisate în ultimii 5 ani.” Grupul de lucru nu consideră condiția dată abuzivă.
Data:
26 mart 2024, 08:07
Subiectul întrebării:
Anexati proiectul de executie in conformitate cu legislatia in vigoare
Întrebare:
Clarificare repetata - Articolul 34. Disponibilitatea în format electronic a documentaţiei de atribuire alin. (1) Autoritatea contractantă oferă acces liber, direct, total și gratuit, prin MIJLOACE ELECTRONICE, la documentația de atribuire de la data publicării anunțului de participare în conformitate cu art. 29 sau de la data la care a expediat invitația de participare.
Răspuns (26 mart 2024, 08:13):
Cu proiectul puteți face cunoștință la primărie.
Data:
26 mart 2024, 08:22
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Punctul 14
Rog să modificați termenul de 5 ani. La o asemenea lucrare un termen de 5 ani de experiență nu este rezonabil.
Răspuns (26 mart 2024, 08:28):
Punctul 14 nu se modifică
Data:
26 mart 2024, 08:29
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Este clar ca favorizați pe cineva.
Răspuns (26 mart 2024, 08:36):
Nu favorizăm pe nimeni. Cerem experiență. O zi bună să aveți
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK