1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2024 08:54
până la 24.03.2024 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 24.03.2024 08:30
până la 31.03.2024 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 209 284,26 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2024, 8:54 - 24 mart 2024, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 mart 2024, 8:30 - 31 mart 2024, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația unui segment de drum str.Ștefan cel Mare s.Dahnovici
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5311, MOLDOVA, Hînceşti, s.Bobeica, satul Bobeica, rnul Hincesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bobeica Primaria
Telefonul de contact
026956943
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2024, 8:01
Data ultimilor modificări
21 mart 2024, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
1 209 284,26 MDL
Achizitii.md ID
21188340
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5311, MOLDOVA, Hînceşti, s.Bobeica, satul Bobeica, rnul Hincesti
Durata contractului
10 apr 2024 08:00 - 30 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația unui segment de drum str.Ștefan cel Mare s.Dahnovici CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrări.doc
Criterii de evaluare
DUAE
19.03.24 08:54
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
19.03.24 08:54
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
19.03.24 08:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MARNICMIH

Preţul ofertei: 956 432,85 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Profact Construct

Preţul ofertei: 965 888,58 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări