1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2024 15:12
până la 28.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2024 09:00
până la 08.04.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 400 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2024, 15:12 - 28 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2024, 9:00 - 8 apr 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Histamina în: pește congelat (3 probe), fileuri din pește (3 probe), brânzeturi și cașuri (5 probe), pește conservat (3 probe).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Prisacari
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2024, 14:57
Data ultimilor modificări
18 mart 2024, 15:12
Valoarea estimată (fără TVA)
15 400 MDL
Achizitii.md ID
21188130
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
15 apr 2024 00:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 35 Histamina la produse din import CPV: 71900000-7 - Servicii de laborator
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
rechizite bancare pentru garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.24 15:12
rechizite bancare pentru garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.24 15:12
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
18.03.24 15:12
declaratie beneficiar confirmarea identității.doc
Documentele la ofertă
-
18.03.24 15:12
anunt de participare servicii de laborator 2024.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.24 15:12
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
18.03.24 15:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Preţul ofertei: 15 120 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta conform cerintelor solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări