1
Perioada de actualizare
de la 15.03.2024 15:42
până la 25.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.03.2024 10:00
până la 05.04.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 116 667 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2024, 15:42 - 25 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2024, 10:00 - 5 apr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform condițiilor speciale din Anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Turcanu
Telefonul de contact
022275121
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2024, 15:29
Data ultimilor modificări
18 mart 2024, 9:09
Valoarea estimată (fără TVA)
116 667 MDL
Achizitii.md ID
21187246
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Durata contractului
7 apr 2024 15:33 - 31 dec 2024 15:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 4- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a instalațiilor radiologice Rad Speed DR Shimadzu CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae tip nou.doc
Documentele la ofertă
-
15.03.24 15:42
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
18.03.24 08:59
documentație standart .docx
Specificaţie tehnică
-
18.03.24 09:06
documentație standart .docx
Documentele la ofertă
-
18.03.24 09:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 116 666,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări