1
Perioada de actualizare
de la 15.03.2024 10:35
până la 28.04.2024 14:36
au rămas 7 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2024 14:36
până la 14.06.2024 13:36
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 2 500 662,50 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2024, 10:35 - 28 apr 2024, 14:36
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2024, 14:36 - 14 iun 2024, 13:36

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Conform documentației decriptive/de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
0237-2-36-30
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2024, 10:35
Data ultimilor modificări
23 mart 2024, 8:52
Achizitii.md ID
21186710
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
15.03.24 10:35
2.2 formularul 1a.pdf 2.2 formularul 1a.pdf
Documentele la ofertă
-
23.03.24 08:52
1_2024_DUAE_ro_ (1).docx
Documentele la ofertă
1_2024_DUAE_ro_ (1).docx
26.04.24 13:43
documentatia standart_lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
documentatia standart_lucrari (1).docx
26.04.24 15:37
ANUNT DE PARTICIPARE nr. 01.2024.Modif.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE nr. 01.2024.Modif.pdf
26.04.24 15:38
Data:
18 mart 2024, 17:27
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Perioada de garanție conform anunțului de participare este de 5 ani. Asupra caror lucrări urmează a fi oferită garanție, 1)cosire 2)defrișare 3)reprofilarea 4) plombarea nu este clar???????????????
Răspuns (21 mart 2024, 16:20):
Perioada de garanție va prezentată pentru lucrările executate la îmbrăcămintea rutieră din beton asfaltic și beton de ciment, marcaje rutiere, indicatoare rutiere, vopsitorii aparapetele metalice la poduri.
Data:
19 mart 2024, 15:48
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Răspuns (21 mart 2024, 16:22):
Urmăriți în sistem va fi descărcat timp de 24 ore.
Data:
19 mart 2024, 15:56
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
La poz. 147 specificați vă rog cîte buc. de indicatoare rutiere tr. 900, patrat 900x900 și cerc d-700 de instalat separat
Răspuns (21 mart 2024, 16:22):
Indicatoare rutiere pentru circulatie rutiera standart pe un stilp: Tr. 900 – 8 un. Patrat 900x900 –19 un. Cerc D-700 – 13 un.
Data:
20 mart 2024, 15:03
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
La poz.148 indicatoarele proiectate individual ”Intrare și ieșire din localitate” specificați vă rog dimensiunile indicatoarelor rutiere
Răspuns (21 mart 2024, 16:23):
Indicatoarelor pentru circulatie rutiera pe doi stilpi (Intrare si iesire din localitate) cu dimensiunile 1000 x 1500mm – 20 un; 1000 x 2000mm – 20 un.
Data:
25 mart 2024, 08:27
Subiectul întrebării:
Precizare
Întrebare:
Bună ziua, cu referire la perioada de garanție si modul de evaluare a ofertelor conform criteriilor de evaluare și cerințelor expuse în anunțul de participare Solicităm în mod repetat sa faceți trimitere la articolul din legea privind calitatea în construcții in partea ce ține de perioada de garanție de 5 ani. Totodată ANSC sa expus prin decizia sa la acest aspect ???? Modifica-ți anunțul de participare.
Răspuns (28 mart 2024, 09:25):
Bună ziua, procedura de achiziție la moment este suspendata de catre Ministerul Finanțelor, în legătură cu contestația depusă de către SRL ,,Trans Invest Group”, pe marginea documentației de atribuire. După adoptarea deciziei de către Agenția Națională de Soluționarea a Contestațiilor, autoritatea contractantă va reviziu și modifica(după caz) documentația descriptivă/de atribuire.
Data:
25 mart 2024, 08:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini lista de cantități
Întrebare:
Pentru poziția 6,14,18,33,49,56,60,70,79,104,115,120,136,140 se solicită transportarea crengilor cu un anumit utilaj (MTZ -82)contrar prevederilor Legii 131 privind achizițiile publice. Modifica-ți vă rugam acest aspect foarte important în viziune noastra.Ori prin includerea acestui mecanism special se favorizează un anumit agent economic. Vă mulțumim.
Răspuns (26 apr 2024, 14:36):
Denumirile de producători, mărci, etc. întîlnite în documentația de atribuire, urmează a fi interpretate ca ,,echivalentul” sau ,,analogul”.
Data:
28 mart 2024, 14:10
Subiectul întrebării:
Privitor la suspendare
Întrebare:
Stimata A.C totusi la moment achizitia data nu este suspendata, achizitia va avea loc la data de 08.04 2024 sau nu , precizati va rugam acest aspect si interveniti pe platforma prin actiunile de rigoare (suspendare sau anulare )
Răspuns (28 mart 2024, 14:49):
Stimați potențiali participanți la procedură, autoritatea contractantă la data de 21.03.2024 a recepționat Deciziei nr. 03DS-14-24 al Agenției Națională de Soluționarea a Contestațiilor privind care s-a decis următoarele, citez: {Se suspendă procedura de achiziție publică nr. MD-1710491118867, în partea ce ține de termenul-limită de depunere a ofertelor, până la adoptarea unei decizii pe marginea contestației nr. 02/218/24 din 20.03.2024, depusă de către „Trans Invest Group” SRL sau până a lua act Agenția de eventuala renunțare la contestația în cauză de către operatorul economic care a formulat-o}. Drept urmare autoritatea contractantă a venit cu o solicitare către Ministerul Finanțelor și Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe, pentru suspendarea procedurii în cauză inclusiv și în SIA Registrul de stat al achizițiilor publice (MTender), care la rîndul său au și facut-o. Procedura la moment este suspendată, chiar dacă informația nu poate fi văzută pe sait. Funcționalul tehnic al platformei ,,achiziții.md” nu permite la moment schimbarea statului în ,,suspendat”. Respectiv, la data de 08.04.2024 operatorii economici nu depun nici o ofertă, deorece autoritatea contractantă după pronunțarea Deciziei ANSC pe marginea contestației depuse, va prelungi perioada de depunere a ofertelor. Vă recomandăm să va abonați la notificări, pentru a fi informat la timpul potrivit.
Data:
28 mart 2024, 22:18
Subiectul întrebării:
Contestație
Întrebare:
Bine ca mai este cîte un agent economic care contestă documentația de atribuire SINCER nu stiam că e posibil de contestat documentația de atribuire. Pentrucă se vede clar că autoritatea contractantă e ruptă de realitate prin stabilirea unor criterii cosmice pentru lucrari de întreținere.Fapt pentru care se vede clar că se favorizează doar cineva apropiat conducerii. Sperăm ca macar ANSC să facă lumină în acest dezmăț, Chiar vom urmări cu atenție aceasta contestație.
Răspuns (26 apr 2024, 14:32):
Documentația de atribuire a fost modificată, recomandăm să examnați.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.