1
Perioada de actualizare
de la 15.03.2024 09:55
până la 27.03.2024 15:46
2
Propunerea ofertelor
de la 27.03.2024 15:46
până la 07.04.2024 15:46
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 615 518,05 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2024, 9:55 - 27 mart 2024, 15:46
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2024, 15:46 - 7 apr 2024, 15:46
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

”Lucrărilor de reparații curente în cadrul Centrului Medicilor de Familie nr. 11 str. Petru Rareș 32, pentru anul 2024 (conform caietului de sarcini)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Cenușa
Telefonul de contact
022-44-43-07
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2024, 9:37
Data ultimilor modificări
25 mart 2024, 15:46
Valoarea estimată (fără TVA)
1 615 518,05 MDL
Achizitii.md ID
21186629
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Durata contractului
22 apr 2024 09:43 - 31 dec 2024 09:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Lucrărilor de reparații curente în cadrul Centrului Medicilor de Familie nr. 11 str. Petru Rareș 32, pentru anul 2024 (conform caietului de sarcini) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 1 040 287,39 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 1 071 518,69 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Rosivid Construct

Preţul ofertei: 1 149 384,84 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

Megacon Service

Preţul ofertei: 1 158 244,75 MDL
Statut: în aşteptare
5
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 1 197 635,40 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări