1
Perioada de actualizare
de la 14.03.2024 16:01
până la 25.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.03.2024 09:00
până la 04.04.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 874 170 MDL
Perioada clarificărilor: 14 mart 2024, 16:01 - 25 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2024, 9:00 - 4 apr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Respectarea pozițiilor și volumelor din Specificația tehnică din Anexa nr. 1 și Cerințele de prestare a serviciilor Anexa nr. 2
Oferta tehnică va fi prezentată în mod desfășurat conform modelului din Anexa nr.3
Îndeplinirea cerințelor și acceptarea obligațiilor din caietul de sarcini – condiție obligatorie de calificare.

Anexa nr. 2

Cerințe privind modul de prestare a serviciilor:
a) Stagiul minim de activitate a întreprinderii în domeniu – 5 ani.
b) Numărul minim de posturi de deservire tehnică amplasate pe același teritoriu (aceiași adresă):
-12 unități dotate cu dispozitive de ridicare (elevatoare auto) din care minim 1 cu capacitate de ridicare min de 4500 kg,
-2 utilaje de diagnosticare computerizată a sistemelor automobilului,
-1 utilaj computerizat 3D separat pentru reglarea unghiurilor roţilor,
-2 utilaje pentru verificarea, deservirea şi repararea sistemelor de climatizare,
-2 canale de inspecții și revizie a autoturismelor,
-1 camera de vopsit a autoturismelor,
-1 stand tinichigerie specializat separat,
-1 spațiu separat pentru curățătorie și polisare,
-2 standuri pentru instalarea/montarea anvelopelor,
-1 stand balansare a anvelopelor,
-1 stand pentru reparația și restabilirea geometriei jantelor,
-1 stand pentru reglarea unghiurilor farurilor,
-1 extractor de arcuri,
-1 press.
c) Să dispună de personal antrenat cu stagiul de muncă în serviciul de reparaţie și cu acte confirmative în cantitate de minim 3 manageri, minim 10 lăcătuşi auto, minim 2 electricieni auto, 2 specialiști în reparația motorului, minim 1 vopsitor auto, minim 1 tinichigiu, minim 1 sudor, minim 1 specialist prin cumul în reparația anvelopelor și a jantelor din metal și aliaj. Numărul de personal de bază antrenat în serviciul de reparație va corespunde ultimului raport IPC21.
d) Prestatorul este obligat de a respecta dispoziţiile privind protecţia muncii şi condiţiile de muncă aplicabile pentru prestarea serviciului.
e) Prestatorul este obligat de a organiza pe parcursul prestării serviciului o încăpere organizată în calitate de loc de așteptare pentru reprezentații Beneficiarului.
f) Prestarea serviciului va fi organizată prin intermediul ghișeului managerial;
g) Prestatorul este obligat să asigure monitorizarea video a parcării auto securizată cu îngrădire fizică pentru transportul aflat în reparație pe termen lung (gratuit).
h) Prestatorul este obligat să asigure monitorizarea video a locurilor de muncă cu posibilitatea de supraveghere de către beneficiar printr-un monitor amplasat în încăperea de așteptare.
i) Organizarea serviciul de evacuare prin deținerea evacuatorului propriu autorizat sau contract cu un operator economic specializat.
j) Amplasarea staţiei de deservire şi a depozitului de piese de schimb pe aceiași adresă a Centrului de deservire și reparație, în mun. Chișinău.
k) Acceptarea comenzii de primire spre deservire a automobilului pentru aceiași zi de adresare, fără preîntîmpinare prealabilă, includerea imediata in procesul de reparație si deservire tehnica a auto. Defecțiunile de complexitate mică sunt înlăturate în aceiași zi de adresare.
l) Acordarea serviciilor de reparație 6 zile pe săptămână (08:00-18:00).
m) Piesele de schimb care urmează să fie livrate cumpărătorului precum şi cele ce vor fi instalate în procesul reparaţiilor urmează să fie noi. Este categoric interzis instalarea pieselor foste în folosinţă.
n) În cazul prestării serviciilor de reparație și de întreținere a automobilelor, piesele și serviciile care nu sunt nominalizate în Anexa nr.1 a Anunțului de participare, prețul acestor servicii va fi calculat în baza Catalogului de prețuri al Prestatorului valabil la data semnării prezentului contract.
o) Prestatorul preventiv execută diagnostica/vizualizarea stării automobilului gratuit, prezintă recomandările de executare imediată și de viitor. După diagnosticarea preventivă gratuită a automobilului, Prestatorul vă îndeplini actul de defectare, va asigura transmiterea Actului către beneficiar și va derula serviciile de reparație doar după coordonarea preventivă cu persoana responsabilă a Beneficiarului.
p) Garanție pentru piese minim 6 luni sau 20000 km de la data schimbării piesei sau reparaţiei auto.
Notă: Întru confirmarea corespunderii cerințelor enumerate din Anexa 2, membrii grupului de lucru privind achizițiile publice al CNAS, sunt în drept de a verifica la fața locului, fără restricții, existența acestor cerințe. În caz de restricționare a accesului, grupul de lucru este în drept de a descalifica ofertantul.
1). Operatorul economic pe perioada prestării serviciilor, trebuie să țină cont de următoarelor acte normative:
a) Legea nr. 133/2011 privind protecţia datelor cu caracter personal;
b) Cod nr.154/2003, Codul Muncii din Republica Moldova;
c) Legea nr.186/2008 cu privire la securitatea și sănătatea în muncă.
2). Prețul serviciilor prestate de Prestator nu vor depăși prețurile indicate în oferta definitivă și în contractul încheiat.
3). Cerințe privind modul de prestare a serviciilor expuse în Anexa nr.2 sunt cerințe obligatorii pentru executarea contractului


Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
14 mart 2024, 16:01
Valoarea estimată (fără TVA)
874 170 MDL
Achizitii.md ID
21186391
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, La Stația de deservirea tehnică a Prestatorului
Durata contractului
8 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică şi reparaţii auto, cu piese de schimb pentru anul 2024 CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini servicii repar auto CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
14.03.24 16:01
ds_servicii_omf_115-2021 Reparații auto CNAS 2024
Specificaţie tehnică
Documentația standard în word
14.03.24 16:01
ds_servicii_omf_115-2021 Reparații auto CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
14.03.24 16:01
DUAE servicii repar auto CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
14.03.24 16:01
DUAE servicii repar auto CNAS 2024
Specificaţie tehnică
DUAE în word
14.03.24 16:01
Anunt de participare servicii repar auto 2024 CNAS.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
14.03.24 16:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM CCP AD REM

Preţul ofertei: 1 097 720,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări