1
Perioada de actualizare
de la 12.03.2024 16:40
până la 22.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2024 10:00
până la 02.04.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 231 752 MDL
Perioada clarificărilor: 12 mart 2024, 16:40 - 22 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2024, 10:00 - 2 apr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea serviciilor de imrimare și copiere alb/negru pentru perioada 01.04.2024 – 31.12.2024.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cocieru Nadejda
Telefonul de contact
069968193
Datele achizitiei
Data publicării
12 mart 2024, 15:58
Data ultimilor modificări
13 mart 2024, 8:50
Valoarea estimată (fără TVA)
2 231 752 MDL
Achizitii.md ID
21184779
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A.Puskin 47
Durata contractului
4 apr 2024 16:35 - 31 dec 2024 16:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de imrimare și copiere alb/negru pentru perioada 01.04.2024 – 31.12.2024. CPV: 79500000-9 - Servicii de asistenţă în birou
Cantitatea: 6952500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard bunuri și servicii.docx
Documentele la ofertă
-
12.03.24 16:40
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
12.03.24 16:40
anexa 22 specificații tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
12.03.24 16:40
anexa 23 specificații de preț.docx
Documentele la ofertă
-
12.03.24 16:40
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
12.03.24 16:40
caiet de sarcini cu anexe.docx
Documentele la ofertă
-
13.03.24 08:50
caiet de sarcini cu anexe.pdf caiet de sarcini cu anexe.pdf
Documentele la ofertă
-
13.03.24 08:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 2 231 752,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A fost desemnat cîștigător deoarece a intrunit toate criteriile și cerințele solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări