Achiziționarea serviciilor de imrimare și copiere alb/negru pentru perioada 01.04.2024 – 31.12.2024.
până la 22.03.2024 10:00
până la 02.04.2024 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
caiet de sarcini cu anexe.docx
ID: 1b485e3e-db24-4d6f-9d36-08a8da9ce190
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini cu anexe.docx
ID: 1b485e3e-db24-4d6f-9d36-08a8da9ce190
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini cu anexe.pdf
caiet de sarcini cu anexe.pdf
ID: 3a7e4c57-f378-43df-98ba-611d0e2fc7a5
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini cu anexe.pdf
caiet de sarcini cu anexe.pdf
ID: 3a7e4c57-f378-43df-98ba-611d0e2fc7a5
Documentele la ofertă
-
caiet de sarcini cu anexe.pdf
caiet de sarcini cu anexe.pdf
ID: 3a7e4c57-f378-43df-98ba-611d0e2fc7a5
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Aproservice-X