1
Perioada de actualizare
de la 07.03.2024 15:02
până la 14.03.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.03.2024 08:00
până la 20.03.2024 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 417 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mart 2024, 15:02 - 14 mart 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2024, 8:00 - 20 mart 2024, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații interioare ale unor încăperi de serviciu și la tocurile interioare/exterioare clădirea administrativă TM-123
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mihail Turanin
Telefonul de contact
078681682
Datele achizitiei
Data publicării
7 mart 2024, 14:53
Data ultimilor modificări
11 mart 2024, 20:00
Valoarea estimată (fără TVA)
417 000 MDL
Achizitii.md ID
21183219
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
15 apr 2024 08:00 - 31 iul 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații interioare ale unor încăperi de serviciu și la tocurile interioare/exterioare clădirea administrativă TM-123 CPV: 45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Imvocom-Prim

Preţul ofertei: 369 377,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: S-a conformat cu cerințele de participare la concurs
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări