1
Perioada de actualizare
de la 07.03.2024 13:24
până la 11.03.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2024 13:00
până la 15.03.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mart 2024, 13:24 - 11 mart 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2024, 13:00 - 15 mart 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
067565763
Datele achizitiei
Data publicării
7 mart 2024, 13:07
Data ultimilor modificări
11 mart 2024, 7:45
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21183130
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
17 mart 2024 13:22 - 31 dec 2024 13:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou, conform caietului de sarcini CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_rechizite de birou.docx
Documentele la ofertă
-
7.03.24 13:24
anunt_de_participare_rechizite birou.docx
Documentele la ofertă
-
7.03.24 13:24
declaratie eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
7.03.24 13:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 120 128,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării și evaluării ofertelor în corespundere cu criteriul de atribuire prestabilit și a documentelor de calificare, grupul de lucru pentru achiziții a decis atribuirea contractului de achiziție operatorului economic „BIROVITS” S.R.L.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 121 886,85 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

BIROLUX-MT

Preţul ofertei: 155 080 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări