1
Perioada de actualizare
de la 07.03.2024 13:24
până la 11.03.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2024 13:00
până la 15.03.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mart 2024, 13:24 - 11 mart 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2024, 13:00 - 15 mart 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou pentru anul 2024, conform necesităților Cancelariei de Stat (CS) și Oficiilor Teritoriale (OT)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alina Lisii
Telefonul de contact
067565763
Datele achizitiei
Data publicării
7 mart 2024, 13:24
Data ultimilor modificări
11 mart 2024, 7:45
Achizitii.md ID
21183130
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_rechizite de birou.docx
Documentele la ofertă
-
7.03.24 13:24
anunt_de_participare_rechizite birou.docx
Documentele la ofertă
-
7.03.24 13:24
declaratie eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-
7.03.24 13:28
Data:
11 mart 2024, 07:45
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
poz.16 Clame nr. 2 din plastic. Aveti in vedere se fiu acoperite cu plastic colorat?
Răspuns (11 mart 2024, 08:18):
Buna ziua, da, să fie acoperite cu plastic colorat !
Data:
11 mart 2024, 07:54
Subiectul întrebării:
poz. 13 si 14
Întrebare:
sunt identice. care deferenta?
Răspuns (11 mart 2024, 08:23):
Pozitia 13 sunt clame de 50 mm din metal, iar pozitia 14 sunt clame de 50 mm de metal acoperite din plastic.
Data:
11 mart 2024, 08:10
Subiectul întrebării:
poz.39
Întrebare:
Agenda format A6? A6 asta ca carnet, jumatate de la caiet simplu. Poate va trebuie A5 (jumatate de A4)?
Răspuns (11 mart 2024, 08:32):
Agendă A6 este indicat corect, avem nevoie de 10 agende mici, datate așa ca un carnet.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.