1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2024 13:54
până la 11.03.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.03.2024 14:00
până la 14.03.2024 15:00
3
Licitaţie
15.03.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 255 250 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2024, 13:54 - 11 mart 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 mart 2024, 14:00 - 14 mart 2024, 15:00
Începutul licitației: 15 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sistem de gestionare electronică a documentelor (SGED) în cadrul ASP, inclusiv servicii de mentenanță - Conform cerințelor tehnice indicate în Anexa la Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nadejda Guzun
Telefonul de contact
022504838
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2024, 13:35
Data ultimilor modificări
5 mart 2024, 13:54
Valoarea estimată (fără TVA)
255 250 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 552,50 MDL
Achizitii.md ID
21182023
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
29 mart 2024 13:42 - 31 dec 2024 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1.1. Sistem de gestionare electronică a documentelor (SGED) CPV: 48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
1.2. Servicii de mentenanță corectivă pentru software (SGED) CPV: 48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor
Cantitatea: 25.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
1.3.Servicii de mentenanță adaptivă (dezvoltări noi) pentru software (SGED) CPV: 48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie de eligibilitate.signed.pdf declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie de eligibilitate.signed.pdf
5.03.24 13:54
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
5.03.24 13:54
anexa la anunțul de participare.signed.pdf anexa la anunțul de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa la anunțul de participare.signed.pdf
5.03.24 13:54
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
5.03.24 13:54
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
5.03.24 13:54
anexa la anunțul de participare.docx
Documentele la ofertă
anexa la anunțul de participare.docx
5.03.24 13:54
anexa nr. 24 - modelul contractului.doc.signed.pdf anexa nr. 24 - modelul contractului.doc.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 - modelul contractului.doc.signed.pdf
5.03.24 13:54
declaratie de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
declaratie de eligibilitate.docx
5.03.24 13:54
age-3011-166-01032024-asp.semnat.pdf age-3011-166-01032024-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
age-3011-166-01032024-asp.semnat.pdf
5.03.24 13:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 252 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru pentru achiziții publice
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări