1
Perioada de actualizare
de la 05.03.2024 10:43
până la 15.03.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2024 11:00
până la 28.03.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 64 800 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2024, 10:43 - 15 mart 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2024, 11:00 - 28 mart 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Intretinere conform instructiunilor producatorului, lubrifierea, testarea si reglajele functionale in vederea obtinerii unei performante superioare;Curaţarea părţilor componente ale echipamentului (altele decât cele ce sunt executate de către operator); Curaţarea şi gresarea părţilor mecanice aflate în mişcare;Testarea şi reglaje/calibrări funcţionale în vederea obţinerii calitaţii, conform specificaţiilor producătorului;Verificarea şi reglarea/calibrarea părţilor mecanice de mişcare şi culisare;Verificarea şi reglarea/calibrarea sistemelor electrice de alimentare; Verificarea şi reglarea/calibrarea panoului de comandă şi control; Verificarea şi reglarea/calibrarea dozelor de expunere şi a regimurilor de lucru; Verificarea conexiunilor electrice;Verificarea functionarii motoarelor;Verificarea ventilatoarelor, etc;Verificarea, reglarea modulelor de procesare a imaginilor;Verificarea şi reglarea modulelor de procesare a semnalelor;Centrarea şi alinierea sistemelor optice şi/sau a sistemelor de colimare/filtrare radiaţii ionizante, după caz;Ajustarea senzorilor Bodygoard;Ajustarea generatorului de radiatie ionizanta;Calibrarea collimatorului;Verificarea si calibrarea miscarii mesei ;Analiza fişierelor de erori înregistrate pe parcursul utilizării şi implementarea măsurilor pentru evitarea lor şi/sau înlăturarea cauzelor de eroare (Conform manualelor de service ale echipamentului);Verificarea numarului de expuneri si resetarea acestuia la inlocuirea tubului:re-programarea tubului; (Conform manualelor de service ale echipamentului).O importanta deosebita va fi acordata verificării si întreţinerii tubului de radiaţii ionizante, re-adaptarea tubului (la necesitate) ;software upgrade (la recomandarile producatorului); Testarea finală împreună cu personalul utilizator (şeful secţiei), întocmirea şi semnarea documentelor care atestă operaţiunile executate şi starea tehnică a aparatului. Personalul utilizator (şeful secţiei) va verifica inclusiv parametrii de securitate şi performanţă privind utilizarea dispozitivului medical pentru scopul propus.Deservirea printerului "Horizon G2, Codonics" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului.Deservirea stației și a cititorului "CR-IR 359 & FCR Capsula XL II, Fujifilm" curatarea, calibrarea și repararea dispozitivului. Reinstalarea softului la necesitate. Serviciile vor fi prestate trimestrial
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2024, 10:32
Data ultimilor modificări
7 mart 2024, 14:45
Valoarea estimată (fără TVA)
64 800 MDL
Achizitii.md ID
21181855
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
3 apr 2024 03:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1. Dispozitiv rentgenologic Duo Diagnostic. CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
6. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
5.03.24 10:43
5. ds_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Criterii de eligibilitate
-
5.03.24 10:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

REPROMED

Preţul ofertei: 77 760 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări