Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
04.03.2024 16:46
până la 15.03.2024 09:38
până la 15.03.2024 09:38
2
Propunerea ofertelor
de la
15.03.2024 09:38
până la 27.03.2024 09:38
până la 27.03.2024 09:38
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 184 928 MDL
Perioada clarificărilor:
4 mart 2024, 16:46 - 15 mart 2024, 9:38
Perioada de depunere a ofertelor:
15 mart 2024, 9:38 - 27 mart 2024, 9:38
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparații capitale la edificiul Serviciului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 mart 2024, 16:46
Data ultimilor modificări
13 mart 2024, 9:38
Achizitii.md ID
21181725
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparații capitale la edificiul Serviciului
Buget: 6184928.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare lucrări de reparații capitale la edificiul serviciului.docx
tenderNotice
-
4.03.24 16:46
8 2-1-1 sis 1,2 arhitectura et3 f1b modificat poz. 12.docx
Istoricul documentului
-
8 2-1-1 sis 1,2 arhitectura et3 f1b modificat poz. 12.docx
ID: 62606b0e-25e0-4843-923b-a8d2d5cb7666
Documentele la ofertă
-
8 2-1-1 sis 1,2 arhitectura et3 f1b.docx
ID: 62606b0e-25e0-4843-923b-a8d2d5cb7666
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
6.03.24 14:31
8 2-1-3 sis si ts et3 f1b modificat unit.docx
Istoricul documentului
-
8 2-1-3 sis si ts et3 f1b modificat unit.docx
ID: eabb134b-a5fc-44dd-9bdd-40ff435ef4b9
Documentele la ofertă
-
8 2-1-3 sis si ts et3 f1b modificat poz. 8.docx
ID: eabb134b-a5fc-44dd-9bdd-40ff435ef4b9
Documentele la ofertă
-
8 2-1-3 sis si ts et3 f1b.docx
ID: eabb134b-a5fc-44dd-9bdd-40ff435ef4b9
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
13.03.24 09:38
Data:
5 mart 2024, 10:43
Subiectul întrebării:
Buna
Întrebare:
Stimata AC, o intreprindere isi planuieste numarul de muncitori in dependenta de ce obiecte au la activ. Dat fiind faptul ca pe perioada de iarna numarul obiectelor in constructii este semnificativ mai mic, respectiv nu are rost sa tii la munca un numar de angajat mare, care sa stea fara treaba. Nu poti angaja un numar X de oameni, si sa stai in asteptare pana cand „PROBABIL” vom castiga vreun tender. Este absurd. Ce se intampla in cazul in care o intreprindere are spre exemplu 20 de angajati, va prezinta Dvs dovada, doar ca ei sunt antrenati in executarea altor obiecte. Firma angajeaza altii. Respectiv, care ar fi rostul acestei cerinte, din momentul in care exista capacitate de angajare in orice moment a unui numar oportun de muncitori. Cerinta cu numarul minim de angajati este abuziva si va rugam sa o modificati, in caz contrar o putem contesta. Al doilea moment. Nu considerati ca Dvs, prin aceasta procedura incercati sa contractai o firma de creditare, dar nu un operator economic in domeniu constructiilor? Care este necesitatea ca sa avem 100% din suma necesara pe cont, ca sa ce? Sa va creditam, sa executam lucrarile in totalitate si pe urma Dvs sa ni le achitati cum? Si nu destul ca ne impuneti sa scoatem din buzunar 6 mil de lei sa efectuam lucrari, dar inca si vreo 900 mii transferati in contul Dvs pentru garantie? Asta deja e tupeu fara margini.
Răspuns (6 mart 2024, 10:33):
1. Având în vedere complexitatea și volumul lucrărilor, totodată și faptul că imobilele Serviciului sunt cu statut special, intrarea pe teritoriul Serviciului fiind restricționată, se impune condiția ca la momentul atribuirii contractului de lucrări, să fie cunoscută lista personalului (verificat de antecedente penale) ce vor executa lucrările.
Totodată, ofertantul va executa lucrările în strictă conformitate cu această listă, fără ca să se accepte suplinirea acesteia.
2. În conformitate cu pct.26 din documentația standard, autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare inclusiv a capacității economice și financiare. Astfel, solicitarea disponibilității de resurse financiare, este o condiție ce ar asigura autoritatea contractantă de faptul că operatorul economic nu va solicita frecvent achitarea recepțiilor parțiale.
3. Conform anunțului de participare, ofertantul poate alege forma de constituire a garanției de bună execuție, fie prin transfer la contul autorității contractante, fie prin rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate.
Vă mulțumim pentru înțelegere.
Data:
5 mart 2024, 16:18
Subiectul întrebării:
Clarificari utilaj
Întrebare:
deviz 2-1-3 si deviz 2-1-1, Capitol 3 Utilaj - nu este indicat utilajul? este o eroare sau ..?
Răspuns (6 mart 2024, 10:07):
Nu este o eroare. Prezentați oferta conform caietului de sarcini.
Data:
6 mart 2024, 11:33
Subiectul întrebării:
deviz nr.2-1-1
Întrebare:
poz. 12, verificati coieficientul care e indicat K-2, caci nu corespunde cu volumul de manopera, muncitor de deservire- normar ((0,5 h-om*k-2) * 75,56tn)=75,56 h-om, la dsta e indicat 151,12 h-om, de unde reiese ca coieficientul ar trebui sa fie k=4.
Răspuns (6 mart 2024, 14:32):
Coeficientul s-a modificat. Verificați vă rog.
Data:
7 mart 2024, 09:33
Subiectul întrebării:
deviz nr.2-1-3
Întrebare:
poz.8, la material-Canale din masa plastica (complet) Canal plastic 40х60 trebuie sa fie 5ml dar nu 0,05ml, e o greseala cind a fost intordusa cantitatea, o sa corectati?
Răspuns (12 mart 2024, 14:58):
Poz. 8 din devizul nr. 2-1-3 a fost modificată. Verificați vă rog.
Data:
7 mart 2024, 11:22
Subiectul întrebării:
Deviz nr.2-1-4
Întrebare:
poz.36-VC29A-Montarea bateriei de incalzire a aerului, cu saci filtranti, avind greutatea totala de 50-200 kg -1 buc, manopera pentru instalare este dar insasi materialil nu este nici in cap.2 nici in cap.3? este scapat din vedere sau.....?
Răspuns (12 mart 2024, 15:33):
Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență).
Telefon de contact: 022-239-783.
Data:
9 mart 2024, 14:41
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, norma pentru montanti metalici pentru poz. 29 este de 2.778 buc/m2, consideram ca acesta este insuficient pentru placa cu dim. 60x60 cm, rugam sa revizuti norma.
Răspuns (12 mart 2024, 14:41):
Norma este indicată corect. Oferta se va elabora conform normei stabilite în caietul de sarcini atașat.
Data:
11 mart 2024, 15:19
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
devizul 2-1-4. poz.1, poz.2, poz.3, poz.4, poz.5- scrieti concret ce diametru si citi metri liniari de canale, caci este exclus din materiale cantitate care de tabla zincata (cu ar fif ca in poz.1 s-a exclus tabla zn.1mm=624kg, si de 0,8mm=503kg, si asa identic in poz 2,3,4,5) Care este cauza escluderii?
ar fi ideal daca ati publica proiectul pe ventilare.pentru a evita calculul gresit al cantitalii de tabla zincata la confectionarea canalelor.
Răspuns (12 mart 2024, 15:34):
Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență). Telefon de contact: 022-239-783.
Data:
12 mart 2024, 13:39
Subiectul întrebării:
perioada de actualizare
Întrebare:
a rugam sa raspundeti la intrebarile puse anterior, caci se termina termenul la clarificari, dar intrebari sunt multe si ele sunt importante pentru a intocmi oferta corecta
Răspuns (12 mart 2024, 15:34):
Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență). Telefon de contact: 022-239-783.
Data:
12 mart 2024, 13:40
Subiectul întrebării:
Ventilare
Întrebare:
va rugam su publicati proiectul pe ventilare, fiindca sunt neclaritati, mai ales la excluderea materialelor din pozitii, si dimensiunea si lungimea canalelor de ventilare
Răspuns (12 mart 2024, 15:35):
Operatorii economici cointeresați vor putea consulta compartimentele proiectului la data de 13.03.2024, între orele 10:00-12:00, la sediul Serviciului de pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166 (Sala de audiență). Telefon de contact: 022-239-783.
Data:
12 mart 2024, 16:48
Subiectul întrebării:
Erori in unitate la resurse din devizul 2-1-3
Întrebare:
Buna ziua, in devizul 2-1-3, la urmatoarele pozitii sunt erori.
Poz.11 Cablu , lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 12 cablu,lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz.32 Teava, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz 34 tub, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 38 Cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 39 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 41 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 50 Tub, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz 53 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 57 tub, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 62 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
poz. 63 cablu, lucrarea este indicata in m, dar in resursa este indicat buc.
Rectificati va rog erorile pentru a elabora o oferta cit mai corecta. Multumesc
Răspuns (13 mart 2024, 09:39):
Unitățile de măsură la devizul 2-1-3 au fost rectificate. Verificați vă rog.
Data:
13 mart 2024, 18:10
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Buna ziua, Deviz 2-1-4 Poz.38 Sistema de ventilare la refulare-aspiratie cu recuperare de caldura, este indicat ca "Se va procura de catre beneficiar". Va rugam sa confirmati ca acest Utilaj va fi asigurat de catre Beneficiar si va avea pretul zero. Deviz 2-1-3 Poz.32 Teava metalica D40 - 2250 m. Nu este eroare ? Poate Dvs ati avut in vedere tub metallic flexibil D40? Va multumim anticipat.
Răspuns (14 mart 2024, 10:10):
Pentru poz. 38 din devizul 2-1-4 se confirmă faptul că utilajul va fi procurat de beneficiar.
În devizul 2-1-3, Poz.32 Teava metalica D40 - 2250 m. Nu este eroare.
Data:
14 mart 2024, 14:33
Subiectul întrebării:
Anunț de Participare
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să concretizați cîte zile calendaristice se acordă pentru îndeplinirea următoarelor lucrări? Vă mulțumim anticipat.
Răspuns (14 mart 2024, 14:38):
Conform anunțului de participare „Termenii și condițiile de prestare/executare solicitați: Până la data de 15.11.2024.”
Data:
14 mart 2024, 14:51
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Bună ziua, Deviz 2-1-1 poz. 29 Pardoseli suprainaltate demontabile cu modulul de 600 x 600 mm cu inaltimea 80-450 mm . Vă rugăm să concretizați înălțimea exactă pardoselelor suprainaltate (podestelor) pentru plăci ceramogranit, grosimea ceramogranitului 10mm sau 20 mm? Vă mulțumim anticipat.
Răspuns (14 mart 2024, 15:09):
Bună ziua, înălțimea pardoselelor supraînălțate - 130mm, grosimea ceramogranitului 20 mm.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK