Achiziţie publică
21177282
Lotul XVIII tematica de instruire Securitatea și sănătatea în muncă
1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 19.03.2024 14:14
până la 19.03.2024 14:24
până la 19.03.2024 14:24
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
41 200 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
19 mart 2024, 14:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă conform actelor normative.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
111 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2024 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă conform actelor normative.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
111 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2024 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
41 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
412 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul XVIII tematica de instruire Securitatea și sănătatea în muncă
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SSM EXPERT SRL
Preţul ofertei:
35 520 MDL
Statut:
Anulat
Întru vizualizarea următorii oferte
01.04.24 14:44
Motivul: Întru vizualizarea următorii oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
extras-societatea cu răspundere limitată __ssm expert__.signed.pdf
extras-societatea cu răspundere limitată __ssm expert__.signed.pdf
ID: 8bc60832-b59e-4b79-8f34-e8d3fc5313c6
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cvformator.ion_darii.semnat.signed.pdf
cvformator.ion_darii.semnat.signed.pdf
ID: c01d5131-db8e-4914-8cf6-bbbaf294931b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cv organizatie.date despre ofertant.semnat.signed.pdf
cv organizatie.date despre ofertant.semnat.signed.pdf
ID: eca2078e-d0d3-4a37-916c-49e473f99e94
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cerere de participare anexa 7.signed.pdf
cerere de participare anexa 7.signed.pdf
ID: f8cc9fb2-cac0-443f-b104-ff97b41d81f4
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
6.03.24 09:31
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
2
Denumirea participantului:
Proactive Consulting
Preţul ofertei:
41 200 MDL
Statut:
Anulat
conform Deciziei grupului de lucru
09.04.24 14:25
Motivul: conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
scrissrlproactivconsulting1semnat.pdf
ID: 96464a3a-37d2-4b46-b39a-a82d1513203e
Anunț de atribuire
9.04.24 14:25
scrisssmexpertsrl1semnat.pdf
ID: 9b407b32-fd7a-477b-9c68-ecc0c6c0ba05
Anunț de atribuire
9.04.24 14:25
deciziaderevaluarenr18instruire2024lotul18semnatsemnatsemnat.pdf
ID: e66bc73a-905e-4b96-a0f5-9ba1a43b6589
Anunț de atribuire
9.04.24 14:25
Documentele depuse cu oferta
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 098181b7-80a5-4505-84af-4ec2fe3ae35e
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
ID: 0b6a6d6f-a2e7-4b46-91ee-c335738afe04
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_program instruire manageriala.semnat.pdf
bulat inga_certificat_program instruire manageriala.semnat.pdf
ID: 16e5ff21-e630-4bcf-8427-118898ab0e7f
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
ID: 19cd95c5-469a-44c5-89ad-2a8e27b44ebc
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: 1a29e376-83e4-4e15-abd5-30817c3e105b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
ID: 245d704b-a8f0-4490-b5b3-63e55a03bcb8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
ID: 7a5c0c20-6177-40e4-b587-f7491de7cff1
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_buletin.semnat.pdf
bulat inga_buletin.semnat.pdf
ID: 883ef12f-2617-4d94-96a8-059ac9e035d8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
ID: 96979462-3feb-410f-8fac-1954023a33c5
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat_inga_certificat_curs_managemntul calității.semnat.pdf
bulat_inga_certificat_curs_managemntul calității.semnat.pdf
ID: a1ca42a6-1f96-4885-ae5e-24a8b96e0549
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
ID: b07f87ad-d889-473a-9037-d30d61dfaf14
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
ID: b31b0beb-8b05-4d17-8bfc-27b965c858d4
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
duae_proactive 2024.semnat.pdf
duae_proactive 2024.semnat.pdf
ID: d066c956-c62d-43d0-bb20-7eb793304f98
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: d5bab107-349e-4f45-978b-8b70141f0ab3
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
22513516267 - 2024-03-17t202239.961.semnat.pdf
22513516267 - 2024-03-17t202239.961.semnat.pdf
ID: d712f9d9-6e4d-4b00-8f1b-5f61f107a594
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
ID: f4fc7a6d-ee5f-4bd6-b70c-d25d196f2fb9
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:47
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK