Achiziţie publică
21177282
Lotul XVII tematica de instruire Agile pentru organizații guvernamentale
1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 19.03.2024 13:56
până la 19.03.2024 14:05
până la 19.03.2024 14:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
63 500 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
19 mart 2024, 13:56
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Agile pentru organizații guvernamentale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
3.1 Înțelegerea schimbării de mentalitate și abordare implicate de trecerea la metodologiile Agile;
3.2 Înțelegerea noțiunilor fundamen-tale ale metodologiilor Agile/ Lean și aplicabilitatea lor în structuri guvernamentale;
3.3 Deprinderea de cunoștințe necesare pentru a practica procesele de Scrum și Kanban, precum și unele concepte Lean;
3.4 Formarea unei imagini preliminare asupra transformărilor pe care le presupune trecerea la Agile și beneficiile acesteia.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Să înțelegem mentalitatea Agile
2) De ce avem nevoie de Agile (o lume VUCA) și Mentalitatea Agile
3) Paradigmele agile: diferențe semnificative față de alte metodologii; valori și principia.
4) Mentalitatea Lean.
5) Activități practice/ simulări în echipe Elemente de bază - Scrum (Principii, Roluri, Ceremonii, Artefacte).
6) Metoda Kanban (Vizualizarea derulării proceselor, Limitarea activităților aflate în derulare – Activități practice/ simulări în echipe.
7) Managementul backlog-ului: User stories: caracteristici și atribute obligatorii, Metode de prioritizare – Viziunea produsului - Tehnici de construire Story Map.
8) Concentrarea pe livrarea de valoare către client: Crearea unei viziuni, Revizuire și acceptanță – Îmbunătățire continua.
9) Lean management – fluxul de valoare – optimizarea proceselor – Activități practice/ simulări în echipe
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 14 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
15 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul I, 2024).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Agile pentru organizații guvernamentale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
3.1 Înțelegerea schimbării de mentalitate și abordare implicate de trecerea la metodologiile Agile;
3.2 Înțelegerea noțiunilor fundamen-tale ale metodologiilor Agile/ Lean și aplicabilitatea lor în structuri guvernamentale;
3.3 Deprinderea de cunoștințe necesare pentru a practica procesele de Scrum și Kanban, precum și unele concepte Lean;
3.4 Formarea unei imagini preliminare asupra transformărilor pe care le presupune trecerea la Agile și beneficiile acesteia.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Să înțelegem mentalitatea Agile
2) De ce avem nevoie de Agile (o lume VUCA) și Mentalitatea Agile
3) Paradigmele agile: diferențe semnificative față de alte metodologii; valori și principia.
4) Mentalitatea Lean.
5) Activități practice/ simulări în echipe Elemente de bază - Scrum (Principii, Roluri, Ceremonii, Artefacte).
6) Metoda Kanban (Vizualizarea derulării proceselor, Limitarea activităților aflate în derulare – Activități practice/ simulări în echipe.
7) Managementul backlog-ului: User stories: caracteristici și atribute obligatorii, Metode de prioritizare – Viziunea produsului - Tehnici de construire Story Map.
8) Concentrarea pe livrarea de valoare către client: Crearea unei viziuni, Revizuire și acceptanță – Îmbunătățire continua.
9) Lean management – fluxul de valoare – optimizarea proceselor – Activități practice/ simulări în echipe
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 14 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
15 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul I, 2024).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
63 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
635 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul XVII tematica de instruire Agile pentru organizații guvernamentale
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
20 000 MDL
Statut:
Anulat
Pentru a avea posibilitatea de a vizualiza următoarea ofertă
29.03.24 14:00
Motivul: Pentru a avea posibilitatea de a vizualiza următoarea ofertă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
specificatie tehnice_lot_17.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_17.semnat.pdf
ID: 90f0b32f-f8ef-40f7-b78f-d3626a0a3d78
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:18
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
lista_formatori_17.semnat.pdf
lista_formatori_17.semnat.pdf
ID: d1779e15-7711-4438-bfc9-4e20f34f0079
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:18
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_1_butnaru.jpg
ID: 16edab7c-a2a4-4e84-a50a-99ade6be48d1
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:18
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:18
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de licenta_butnaru.jpg
ID: 56a099ef-0da3-44fb-9811-d53ad6047c16
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:19
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_2_butnaru.jpg
ID: 6c104d36-ed8a-4f85-adc2-1002d10a6b47
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:18
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de master_butnaru.jpg
ID: 8624ae94-cedb-498c-831c-81c4185a8e2f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:19
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_17.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_17.semnat.pdf
ID: a92f30e3-2086-467e-b50a-ec6df770b516
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:18
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_leadership_3_butnaru.jpg
ID: c2880a75-52e4-4b2f-a316-e46c2f9a3dde
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:19
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
ID: d2760142-c99d-4d8e-9e59-59196ed03528
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:19
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: eeaafeca-8f1f-4c40-a167-f11ffddd0593
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:19
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2
Denumirea participantului:
Colors in Projects srl
Preţul ofertei:
61 735 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
formularulstandardaldocumentuluiunic_duae_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 8860830e-062e-47b0-abc9-8cd57c132836
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
garantiebancara_tranzactie_848_14-03-24_colorsinprojectssrl.pdf
ID: faac7e20-a2d7-4d34-b643-0596289b3bba
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
certificatesidiplome_trainersimonabonghez_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 0ed42cd2-5c78-474f-8ef6-cb84e2bb58d2
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
anexa22_specificatiitehnice_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 1f015306-df6d-4cae-ab11-f1fda50790f1
x_technicalDocuments
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
anexa23_specificatiidepret_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 30df87c1-cf67-4d16-baf3-086a76693e80
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
certificatonrcmartie2024_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 417aea6e-c878-4733-95c1-ae624b583dc6
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
anexa14_declaratiepersonaldespecialitate_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 461243f1-1f52-4763-8903-1f70ff8eca53
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
cvsimonabonghezro_2024.pdf
ID: 4e2ed61b-2aa9-47e8-8d11-f46ae6d8acfb
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
scrisoarederecomandarepentrucolorsinprojects_cnasmoldova_semnat_2024.pdf
ID: 4f6a638e-9999-4e69-97b5-f148b48163f6
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
anexa12_declaratieserviciiultimii3ani_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 4fd5197b-d6e7-48a4-bec2-2e500f21cbae
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
anexa7_cereredeparticipare_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 526a0ba7-8b2f-4ba1-9d52-0ae712125311
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
121332663_fisasinteticasimplifacata_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 65b8208f-7085-4dd3-9e10-f01ce0a72152
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
imputernicirecolorsinprojectssrl_licitatie.pdf
ID: 690fd684-6246-4a32-bece-81af21f0b773
Documente de calificare
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
recomandaresimonabonghez_emerson_2023.pdf
ID: 7359f1f9-0c47-4e62-9618-44aed2f80a93
Documente de calificare
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
121332495_situatiesintetica_colorsinprojectssrl.pdf
ID: 8d370327-12b0-4bbb-982d-08746b9856d8
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
anexa8_declaratieprivindvalabilitateaofertei_colorsinprojectssrl.pdf
ID: a8f1e36d-8fe8-4dba-bc42-4b9788cd64af
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
recomandaresimonabonghez_schaefflerromania_2023.pdf
ID: c9638f46-a736-4ed1-b270-0d080ddafbe4
Documente de calificare
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
recomandaresimonabonghez_miele_2023.pdf
ID: ed7c4243-3553-454e-b0be-6c6f0e980b11
Documente de calificare
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
ageno243004-696_12032024_recommendationletterforcolorsandprojectssemnat.pdf
ID: f5960d96-1dfe-41d3-aa97-e4b12e71c64d
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.03.24 13:30
Data deschiderii:
1.04.24 11:53
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK