Achiziţie publică
21177282
Lotul VI tematica de instruire Comunicarea și dezvoltarea personală
1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 19.03.2024 10:32
până la 19.03.2024 10:42
până la 19.03.2024 10:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
168 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
19 mart 2024, 10:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Comunicarea și dezvoltarea personală
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Dezvoltarea abilităţilor de comunicare, prezentare, gestionare eficientă a stresului și conflictelor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Tipuri de comunicare. Metode şi tehnici de comunicare
2) Dezvoltarea abilităților de comunicare și prezentare
3) Conceptul de conflict. Tehnici de abordare şi rezolvarea conflictelor. Medierea conflictelor
4) Controlul emoţiilor. Depăşirea abstacolelor în transmiterea mesajelor
5) Argumente şi convingeri
6) Organizarea sistemului de comunicare internă şi externă.
7) Dialogul social
8) Cunoaşterea psihologică a oamenilor prin aspecte expresive ale personalităţii
9) Îmbunătăţirea calităţii consultaţiilor acordate beneficiarii în servicii publice
10) Rezolvarea situaţiilor de sters
11) Comunicarea verbală
12) Comunicarea eficientă ca mijloc de prevenire a arderii profesionale
13) Sporirea activismului.
14) Lucru în echipă. Metode de rezolvare creativă a problemelor apărute în activitate.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
167 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 3 grupe (85 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (82 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Comunicarea și dezvoltarea personală
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Dezvoltarea abilităţilor de comunicare, prezentare, gestionare eficientă a stresului și conflictelor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Tipuri de comunicare. Metode şi tehnici de comunicare
2) Dezvoltarea abilităților de comunicare și prezentare
3) Conceptul de conflict. Tehnici de abordare şi rezolvarea conflictelor. Medierea conflictelor
4) Controlul emoţiilor. Depăşirea abstacolelor în transmiterea mesajelor
5) Argumente şi convingeri
6) Organizarea sistemului de comunicare internă şi externă.
7) Dialogul social
8) Cunoaşterea psihologică a oamenilor prin aspecte expresive ale personalităţii
9) Îmbunătăţirea calităţii consultaţiilor acordate beneficiarii în servicii publice
10) Rezolvarea situaţiilor de sters
11) Comunicarea verbală
12) Comunicarea eficientă ca mijloc de prevenire a arderii profesionale
13) Sporirea activismului.
14) Lucru în echipă. Metode de rezolvare creativă a problemelor apărute în activitate.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
167 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 3 grupe (85 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (82 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
168 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 680 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul VI tematica de instruire Comunicarea și dezvoltarea personală
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
143 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
08.04.24 14:13
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 8e4ab612-6a69-42db-8bfe-2a92c205ca9f
Anunț de atribuire
8.04.24 14:04
scrissrlproactivconsultingsemnat.pdf
ID: bb2565b9-de6b-4ef4-8c0d-c153c7196453
Anunț de atribuire
8.04.24 14:04
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 3d3455a4-c2c9-41c8-ace5-89d15fcd7ad1
Anunț de atribuire
8.04.24 14:13
scrissrlproactivconsultingsemnat.pdf
ID: fbafbaab-f6ee-4a10-b8b7-fe98d857a6fa
Anunț de atribuire
8.04.24 14:13
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:04
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:04
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
specificatii tehnicie_lot_6.semnat.pdf
specificatii tehnicie_lot_6.semnat.pdf
ID: 7fde58d4-94bf-4a05-a8e9-8504d645e1c2
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:04
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_1_butnaru.jpg
ID: 01a916a1-9654-40c0-9268-16c43cf042dc
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
ID: 0c2d6e8a-906a-4a23-ab93-7d2840e90cfd
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
ID: 22933322-8ec1-49fb-bd14-9db417c0b023
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
ID: 3389f4a2-3eea-4352-836f-70b6a4cf2b53
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de master_butnaru.jpg
ID: 35de70c5-2e9d-45e3-b24e-78d93a794387
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
atestat conferentiar_popovici.jpg
ID: 419b2885-9870-4054-87fe-e957c4aa26ce
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:06
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_6 (1).semnat.pdf
specificatii de pret_lot_6 (1).semnat.pdf
ID: 596989a9-af58-4a6d-bd2e-01d9262e6aa2
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:04
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 598bdce8-ada8-429f-ac41-ddf7119f8f9c
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:06
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
ID: 89366e29-a01b-4615-a67f-0ff32503590b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_europass_m. sleahtitchi, .doc.doc
ID: 8f3f0abc-e540-4aa5-8336-5ff6419919b5
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:06
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de licenta_butnaru.jpg
ID: 92e6e997-4a1c-41c7-a483-5d8f3d11fb76
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
ID: a8c6a1c6-2d3f-40a8-98fe-bebab5b35855
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_leadership_3_butnaru.jpg
ID: ae13e213-5f74-43e1-97d3-a084c70c19c0
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: b02d7d18-d7af-48f2-a0ad-bc18ed7e6b67
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:07
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
dr-hab_mihai_sl_1.jpg
ID: c171822b-4204-444b-b25d-0239bd03e5e0
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:06
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_2_butnaru.jpg
ID: c350e2ae-6ec3-4e68-b36c-f8cf05bd449d
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: c38d78ed-4fdd-44dd-ae03-75bca7065911
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:06
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:05
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
ID: d3c3fdef-811c-40ec-91b2-4ac49a9228f8
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:06
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
m.sleahtitchi_profiluri de formator.docx
ID: e658d58b-629f-46e8-bd7b-7b414d1de57f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:06
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2
Denumirea participantului:
Proactive Consulting
Preţul ofertei:
168 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
anexa nr 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 04c3b6a7-cb9b-4cb1-8a53-b2114f3f51c7
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
anexa 7 cerere participare.semnat.pdf
ID: 0994fa53-8031-4324-9599-6bbaa53eaaaf
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
bulat inga_certificat_gandirea analitica.semnat.pdf
ID: 0aff365f-755f-4701-a366-47f1a9ad4d69
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
copy of extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
copy of extrase proactive_2023-02-03_122714.semnat.pdf
ID: 404ac028-6095-45c1-ad69-bdcb715e8ec7
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
duae_proactive 2024.semnat.pdf
duae_proactive 2024.semnat.pdf
ID: 453e273d-9b87-4053-abf8-6853730cccf8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma masterat_economie.semnat.pdf
ID: 5e750c3b-bbf5-4521-9200-9b8820b465ca
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
bulat inga_diploma_drept.semnat.pdf
ID: 7828f723-c768-4090-8d88-49763191db8e
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
2024-03-17t202203.917.semnat.pdf
2024-03-17t202203.917.semnat.pdf
ID: 8d255036-ce4f-4e4a-ad6c-30e0d17640d1
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
bulat inga_lista activități instruire prestate.semnat.pdf
ID: c66c8050-88ce-4a4d-92ab-4bbc59cae38a
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: e1ab6194-3fd0-4900-bd78-4f87e3b74089
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
bulat inga_certificat_formator.semnat.pdf
ID: e584ec70-86a2-4bd8-bd9d-3ab5a5e02718
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
anexa nr. 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: f3745d8a-0b2e-486d-b434-368196d0f4ca
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
bulat inga_diploma_economie.semnat.pdf
ID: f5304aaa-14f1-47a9-937d-64bf043e8779
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
bulat inga_buletin.semnat.pdf
bulat inga_buletin.semnat.pdf
ID: f9efbbee-64c3-4b2e-87dd-71c562a970ed
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:27
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK