Achiziţie publică
21177282
Lotul V tematica de instruire Management și leadership
1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 19.03.2024 10:14
până la 19.03.2024 10:23
până la 19.03.2024 10:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
28 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
19 mart 2024, 10:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Management și leadership
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Formarea la participanți a unei abordări de sistem cu referire la management și particularitățile manifestării lui în condițiile CNAS;
- Exersarea unor instrumente necesare pentru realizarea cu succes a funcției de conducere a unui manager;
- Dezvoltarea flexibilității manageriale și orientării spre dezvoltare managerială continuă;
- Dezvoltarea capacităţilor de lider a participanţilor la instruire;
- Etc.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1. Dezvoltarea abilităţilor manageriale şi de leadership.
2. Team building (dezvoltarea unei echipe, integrarea membrilor noi într-o echipă, gestionarea pozitivă a conflictelor, generarea creativităţii, etc).
3. Identificarea şi evaluarea indicilor de satisfacţie a personalului.
4. Cadrul normativ şi metodologia de înaintare a propunerilor legislative şi de îmbunătăţire a proceselor de activitate.
5. Motivarea şi menţinerea personalului în sectorul bugetar.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul I, 2024).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Management și leadership
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Formarea la participanți a unei abordări de sistem cu referire la management și particularitățile manifestării lui în condițiile CNAS;
- Exersarea unor instrumente necesare pentru realizarea cu succes a funcției de conducere a unui manager;
- Dezvoltarea flexibilității manageriale și orientării spre dezvoltare managerială continuă;
- Dezvoltarea capacităţilor de lider a participanţilor la instruire;
- Etc.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1. Dezvoltarea abilităţilor manageriale şi de leadership.
2. Team building (dezvoltarea unei echipe, integrarea membrilor noi într-o echipă, gestionarea pozitivă a conflictelor, generarea creativităţii, etc).
3. Identificarea şi evaluarea indicilor de satisfacţie a personalului.
4. Cadrul normativ şi metodologia de înaintare a propunerilor legislative şi de îmbunătăţire a proceselor de activitate.
5. Motivarea şi menţinerea personalului în sectorul bugetar.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul I, 2024).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
28 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
280 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
20 800 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
08.04.24 13:52
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: 1c15b3ad-9296-47d9-af9f-5ab01d3c89fd
Anunț de atribuire
8.04.24 13:52
scrisaocentrulnaționaldeinstruiremoldinsolvsemnat.pdf
ID: fb8acb00-2a94-4b06-897a-67fc9204e5b5
Anunț de atribuire
8.04.24 13:52
Documentele depuse cu oferta
specificatii tehnice_lot_5.semnat.pdf
specificatii tehnice_lot_5.semnat.pdf
ID: 9ec0e2a1-1564-4b65-833c-86ca573ba58b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:00
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:00
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:00
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 0778a567-0a6b-4499-a441-1d9924a8a574
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
cv_veronica-butnaru_ro doc.pdf
ID: 131c7ef0-b3a7-4f65-b905-38ee9ec1ed18
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat 3_tofan.jpg
ID: 1a27949e-60ee-4b7a-95f8-36126f0fcfb2
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
dr-hab_mihai_sl_1.jpg
ID: 1f110953-3974-4df4-8aa5-c8a946952dc7
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat 1_tofan.jpg
ID: 386a933e-030a-4e3c-b2f3-fceff19ef2c7
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat 4_tofan.jpg
ID: 3bb31c2b-78e2-401b-9ceb-44133d67c13f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: 422fbf0d-ec93-4cc7-8bcd-537645cee0ea
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_leadership_3_butnaru.jpg
ID: 4e083b8d-7ab2-49e1-97fa-ad87fa9b8433
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
ID: 524cb541-5d35-4c7e-aee7-48b965ff991d
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_2_butnaru.jpg
ID: 59338355-4312-4891-8450-d3411d66a22e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
ID: 8c3c147a-1768-4758-9bce-70e4c7d3f357
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
ID: 8d7229bf-d2f2-45d4-bdc1-16986afc10ca
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de licenta_butnaru.jpg
ID: 9d46d308-ba02-4236-bb6f-7b3746beea20
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_tofan_ro.doc
ID: b3590523-5833-47c4-b695-3cd55cc789c8
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: c0213740-f155-4c9b-9e56-4e18dab156bc
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_europass_m. sleahtitchi, .doc.doc
ID: c5b3f13e-5c7e-4a63-8d1c-7a848b6aa054
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
atestat conferentiar_popovici.jpg
ID: ce21b0bd-32df-4afd-82a6-15f8b6b47629
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma de master_butnaru.jpg
ID: d7833dab-79b1-4a5f-983d-909aab87a515
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
ID: d9fc97a8-33b5-47f2-9d70-c78f50411be1
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
ID: da733fbe-f422-4b59-9357-d7ac7166d75d
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat 2_tofan.jpg
ID: e32dedec-a045-4c8c-b6bf-29a2be8e3e0e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:03
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_5.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_5.semnat.pdf
ID: e339d0ec-da8f-47ea-a2a3-fa66665e704d
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 09:00
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
m.sleahtitchi_profiluri de formator.docx
ID: e4228b9a-55ef-424e-a6dc-0de01dbff07a
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat leadership_1_butnaru.jpg
ID: f738c0b1-102d-416e-b581-147ed19769c3
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:01
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 09:02
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2
Denumirea participantului:
Centrul Național de Instruire în Insolvență MOLDINSOLV
Preţul ofertei:
21 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK