Achiziţie publică
21177282
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale
1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 12:09
până la 04.03.2024 10:00
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
până la 18.03.2024 10:00
3
Licitaţie
19.03.2024 09:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
84 000 MDL
Perioada clarificărilor:
23 febr 2024, 12:09 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
4 mart 2024, 10:00 - 18 mart 2024, 10:00
Începutul licitației:
19 mart 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
84 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
840 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Durata contractului
25 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universitatea de Stat din Moldova
Preţul ofertei:
82 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
05.04.24 16:48
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: dcb89ddd-f6ae-4f4a-b4ca-daa121a5299f
Anunț de atribuire
5.04.24 16:48
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:20
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
ID: a343ee50-9d29-413e-8bbb-36ea98f6cc06
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:20
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:10
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:20
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 14:24
cv_tatiana castrasan_2024.doc
ID: 08756aaa-4433-4ab6-8c42-6dbd1da6b1b5
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:37
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__e.jpg
ID: 0a56f073-4c70-4f44-9757-58b4ae600acb
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:36
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
atestat conferentiar_popovici.jpg
ID: 1c138efb-abfe-49fe-9259-a0cd52db947b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 1cb5bd38-3435-4d2b-b114-beccbca25d00
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:32
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_master_castrasan.jpg
ID: 24ce627f-c250-4bb0-9160-1792862e5e86
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:37
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:36
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
03_copii certificate de formator_tincu.pdf
03_copii certificate de formator_tincu.pdf
ID: 2b51af99-9673-4c65-aadf-c8da75f3d5cb
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:40
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_europass_m. sleahtitchi, .doc.doc
ID: 38d68c31-d095-4f4b-bdfa-24c97b3c1a6a
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:32
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
m.sleahtitchi_profiluri de formator.docx
ID: 40cbcdd6-5aa8-422d-aa3a-48f963885ab6
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:32
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
ID: 4a9e6015-e1dc-42a5-84bb-3bdf55e01c6d
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:32
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
ID: 4fb61460-cfb0-48c6-a930-52c43f0a5acf
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
ID: 5c691a52-4352-4a7a-baac-74d031abe524
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
dr-hab_mihai_sl_1.jpg
ID: 61136448-b3e0-479d-8b89-a146fc6574ce
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:32
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
02_copii diplome de studii superioare_tincu.pdf
02_copii diplome de studii superioare_tincu.pdf
ID: 623864a0-e8cb-4a9d-8c02-f3e31ef6fbc9
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:40
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cert_part._e-learning_2021_andrievschi.pdf
cert_part._e-learning_2021_andrievschi.pdf
ID: 7fd0796f-6db9-4283-80c6-ee3967d8f784
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:35
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:32
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__t_int.jpg
ID: 8898e03b-9f50-4614-a88b-ac4cf2fad9ae
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:36
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cv_ l. andrievschi.doc
ID: 8a219104-0200-42ea-a0cc-6aee94c94050
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:35
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 8c420efc-538d-4394-a7db-87d4dc8905b2
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:32
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
ID: 9000da24-3d18-4d57-b6e4-b13b17d3bc5c
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan_coaching.jpg
ID: 91be0b04-c2fd-4d7e-bb05-496a8935ee31
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:36
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan_ff_cambridge.jpg
ID: a2941db0-9449-4de1-901d-e49ab243089b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:37
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
ID: a955686b-059b-45c9-b59f-c7809c4308a9
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:38
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__ff_mmi.jpg
ID: aab5e5b0-cdce-4255-b2dd-aa36a479ed7b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:36
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cert_form_metodol. cambridge_2023_andrievschi.pdf
cert_form_metodol. cambridge_2023_andrievschi.pdf
ID: abce6c07-8a89-4345-a63b-f0432ef37e51
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:35
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:39
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Propunere financiară
Data încărcării:
18.03.24 08:11
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__ff_mspl.jpg
ID: cd33ece7-cfcd-4ae0-9888-1e2dff78f370
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:36
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cert_form mspl_2_2024_andrievschi.pdf
cert_form mspl_2_2024_andrievschi.pdf
ID: d05c572a-6027-48ab-a9fa-f061dd07ad3e
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:35
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
diploma_licenta_castrasan.jpg
ID: d2702e0d-4af8-4555-9345-705de847a2e5
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:37
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:40
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_1.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_1.semnat.pdf
ID: d9b6f39c-ec50-45dd-a536-b3a9cd8cc4b3
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
18.03.24 08:20
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cert_form instr. adulti_2022_andrievschi.pdf
cert_form instr. adulti_2022_andrievschi.pdf
ID: e5f7e193-d1b5-4a84-b2a4-79bc6f15f535
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:35
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
cert_part._ru_2021_andrievschi.pdf
cert_part._ru_2021_andrievschi.pdf
ID: ea8ebf0d-5922-4a42-b682-5bd9ef11177c
Documente de calificare
Data încărcării:
18.03.24 08:35
Data deschiderii:
19.03.24 16:25
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK