1
Perioada de actualizare
de la 23.02.2024 10:31
până la 04.03.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 10:00
până la 24.03.2024 10:00
3
Licitaţie
25.03.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 febr 2024, 10:31 - 4 mart 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2024, 10:00 - 24 mart 2024, 10:00
Începutul licitației: 25 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Asigurarea facultativă a locomotivelor de tip TE33AC, va acoperi următoarele riscuri: accidente feroviare, răsturnări, deraieri, ciocniri, coliziuni cu alte vehicule; incendiu sau explozia vehiculului asigurat; fenomene naturale; prăbușiri al obiectelor de zbor pilotate și a părților acestora și/sau prăbușirii sau căderii altor obiecte, construcții, poduri, inclusiv fragmentele acestora; furtul vehiculului, acțiuni ilicite ale terțelor persoane, vandalism, etc.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Voloșciuc
Telefonul de contact
022-83-47-19
Datele achizitiei
Data publicării
23 febr 2024, 10:07
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 10:38
Valoarea estimată (fără TVA)
1 800 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
36 000 MDL
Achizitii.md ID
21177121
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Durata contractului
29 mart 2024 10:23 - 31 dec 2024 10:23
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare facultativă a locomotivelor CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
2 formularul declarației necesar de completat.docx
Criterii de eligibilitate
-
23.02.24 10:31
1 formularul ofertei comerciale necesar de completat.docx
Criterii de eligibilitate
-
23.02.24 10:31

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ASTERRA GRUP

Preţul ofertei: 1 800 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări