1
Perioada de actualizare
de la 22.02.2024 17:51
până la 04.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.03.2024 09:00
până la 14.03.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 832 323 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2024, 17:51 - 4 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2024, 9:00 - 14 mart 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii în or. Cricova mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Spătaru
Telefonul de contact
022/453270
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2024, 17:48
Data ultimilor modificări
23 febr 2024, 8:46
Valoarea estimată (fără TVA)
832 323 MDL
Achizitii.md ID
21176916
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Durata contractului
16 mart 2024 17:51 - 30 dec 2024 17:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii în or. Cricova mun. Chișinău CPV: 37500000-3 - Jocuri şi jucării
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
22.02.24 17:51
caietul de sarcini ( specificații tehnice).semnat.pdf caietul de sarcini ( specificații tehnice).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caietul de sarcini cu specificații tehnice
22.02.24 17:51
duae_ro_0.semnat (1).pdf duae_ro_0.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
22.02.24 17:51
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-declarația
22.02.24 17:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trio Construct SRL

Preţul ofertei: 715 954,12 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Dastimart

Preţul ofertei: 782 383 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta este cîștiigătoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Amenajarea terenurilor de joacă pentru copii în or. Cricova mun. Chișinău
Data:
23 febr 2024, 08:46
Subiectul întrebării:
Solicitar
Întrebare:
Bună ziua. Excludeți vă rog din Anuntul de participare documentul de calificare: Certificate de calitate. Această cerință limitează operatorii economici de a participa la procedura de achiziție prenotată. Potrivit art. 7 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă va asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice. Concomitent, documentul de calificare: Experiența profesională similară cel puțin 3 ani, contravine Documentației Standart de lucrări. Dumneavoastră ați atașat în SIA-RSAP Documentația Standart de Bunuri/Servicii. Pct. 33 din Anunțul de participare se referă la achizițiile publice de bunuri și servicii. Ajustați cerințele date, în caz contrar ne rezervăm dreptul de a contesta. Vă mulțumim.
Răspuns (23 febr 2024, 10:27):
Buna ziua. Potrivit art.3 alin(1) din legea 131/2015 privind achizițiile publice - Contractele care au ca obiect două sau mai multe tipuri de achiziții ( bunuri, lucrări sau servicii) se atribuie pentru tipul de achiziție ce caracterizează obiectul principal al contractului în cauză. În cazul dat noi achiziționăm terenuri de joacă cu amenajare. Obiectul principal sunt terenuri de joacă. Deaceea ne conducem de Documentația Standart pentru bunuri/servicii. Conform pct.32 alin.4 din Documentația Standart pentru bunuri/servicii - la solicitarea autorității contractante, ofertantul urmează să prezinte certificate sau alte documente emise de organisme abilitate în acest sens, care să ateste confirmarea bunurilor, identificată clar prin referire la specificații sau standarde relevante.Pct.33 din Documentația Standart de bunuri/servicii presupune un nivel minim de experiență pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului prin demonstrarea experienței specifice fiind minim 3 ani în livrarea/ prestarea serviciilor similare. O zi bună să aveți.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări