Lotul 3. Lucrări de reparație – secția terapie
până la 04.03.2024 15:00
până la 15.03.2024 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
1.0-duae_ro_0.semnat.pdf
1.0-duae_ro_0.semnat.pdf
ID: 47ca9ed1-dd83-4cd2-a0cb-7cf98a67c262
Documentele la ofertă
-
1.0-duae_ro_0.doc
ID: 47ca9ed1-dd83-4cd2-a0cb-7cf98a67c262
Documentele la ofertă
-
1.0-duae_ro_0.doc
ID: 85e33d9c-429e-47c1-a56f-42380ee50e16
Documentele la ofertă
-
1.0-duae_ro_0.doc
ID: 85e33d9c-429e-47c1-a56f-42380ee50e16
Documentele la ofertă
-
1.0-ds_lucrari (4).docx
ID: 85e33d9c-429e-47c1-a56f-42380ee50e16
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
S.R.L 'VIC DAR COM'
MivaLux-Prim
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Constatforj SRL
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".