Statut planning
Valoarea estimată fără TVA 38 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor: 1 febr 2024, 2:00 -

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rechizite de birou și plicuri, conform cerințelor stabilite în anunțul de participare și caietul de sarcini atașată.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Vizir
Telefonul de contact
022739368
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2024, 16:53
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 16:53
Achizitii.md ID
21176008
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.