1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2024 15:55
până la 07.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.03.2024 09:00
până la 22.03.2024 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 315 950 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2024, 15:55 - 7 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2024, 9:00 - 22 mart 2024, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționare lucrărilor din proect „Îmbunătățirea vieții culturale și educaționale a populației printr-o revizie majoră la clădirea Casei de cultură din or. Vulcănești UTA Găgăuzia”.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sibov
Telefonul de contact
+37329822693
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2024, 15:48
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 15:55
Valoarea estimată (fără TVA)
12 315 950 MDL
Achizitii.md ID
21175943
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Tretiakov, 36
Durata contractului
1 apr 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționare lucrărilor din proect „Îmbunătățirea vieții culturale și educaționale a populației printr-o revizie majoră la clădirea Casei de cultură din or. Vulcănești UTA Găgăuzia”. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
21.02.24 15:55
aviz de verificare.pdf aviz de verificare.pdf
Specificaţie tehnică
-
21.02.24 15:55
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
-
21.02.24 15:55
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
21.02.24 15:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL SUD-TERRA

Preţul ofertei: 11 745 733,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 12 026 604,37 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări