1
Perioada de actualizare
de la 21.02.2024 10:09
până la 26.02.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.02.2024 11:00
până la 05.03.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 06.03.2024 14:00
până la 06.03.2024 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 482 617 MDL
Perioada clarificărilor: 21 febr 2024, 10:09 - 26 febr 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2024, 11:00 - 5 mart 2024, 10:00
Începutul licitației: 6 mart 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

supravegherea tehnică a lucrărilor „Finalizarea sistemului de iluminat public stradal pe tot teritoriul municipiului Cahul ” REPETAT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Lungu
Telefonul de contact
062191358
Datele achizitiei
Data publicării
21 febr 2024, 9:58
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 22:05
Valoarea estimată (fără TVA)
482 617 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 826,17 MDL
Achizitii.md ID
21175344
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare, 12
Durata contractului
15 apr 2024 10:03 - 31 dec 2024 10:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
supravegherea tehnică a lucrărilor „Finalizarea sistemului de iluminat public stradal pe tot teritoriul municipiului Cahul ” REPETAT CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare repetat.pdf anunt de participare repetat.pdf
Documentele la ofertă
-
21.02.24 10:09
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 369 999,99 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerințelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Ajustarea Retelelor Electrice

Preţul ofertei: 370 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"MONTELUS"

Preţul ofertei: 379 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări