Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
20.02.2024 11:11
până la 28.02.2024 10:55
până la 28.02.2024 10:55
2
Propunerea ofertelor
de la
28.02.2024 10:55
până la 02.03.2024 10:55
până la 02.03.2024 10:55
3
Licitaţie
de la
04.03.2024 14:00
până la 04.03.2024 14:23
până la 04.03.2024 14:23
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 146 972 MDL
Perioada clarificărilor:
20 febr 2024, 11:11 - 28 febr 2024, 10:55
Perioada de depunere a ofertelor:
28 febr 2024, 10:55 - 2 mart 2024, 10:55
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a unor porțiuni de străzi din comuna Pepeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6234, MOLDOVA, Sîngerei, s.Pepeni, Pepeni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cernei Oleg
Telefonul de contact
0-262-42-097,067550023.
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2024, 11:11
Data ultimilor modificări
26 febr 2024, 10:55
Achizitii.md ID
21174417
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a unor porțiuni de străzi din comuna Pepeni
Buget: 1146972.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini pepeni.signed.pdf
caiet de sarcini pepeni.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini pepeni.signed.pdf
20.02.24 11:11
documentația standard pepni.signed.pdf
documentația standard pepni.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard pepni.signed.pdf
20.02.24 11:11
duae pepeni.signed.pdf
duae pepeni.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae pepeni.signed.pdf
20.02.24 11:11
anunt_de_participare_lucrari_pepeni 2024.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_pepeni 2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_lucrari_pepeni 2024.signed.pdf
20.02.24 11:11
Data:
20 febr 2024, 17:02
Subiectul întrebării:
Cuantumul garanției de bună execuție
Întrebare:
Bună ziua, la punctul nr. 18 din Anunț de participare după caz se refletă că Garanția de bună execuție se aplică cu mențiunea (Da), însă cuantumul nu se indică. Care este cuantumul garanției de bună execuție?
Răspuns (26 febr 2024, 11:10):
Bună ziua! Cuantumul 5%.
Data:
21 febr 2024, 12:22
Subiectul întrebării:
Grafic de executare a lucrarilor
Întrebare:
Buna ziua! Concretizati va rog care este graficul de executare , 3 luni ( cum ati specificat in caietul de sarcini) sau 120 zile ( indicat in anuntul de participare)
Răspuns (26 febr 2024, 09:39):
Bună ziua! 120 zile.
Data:
22 febr 2024, 10:56
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Conform Legii 131 Articolul 57. Cererea ofertelor de preţuri, (8) Atribuirea unui contract de achiziții publice pentru bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri este precedată de licitația electronică, dumneavoastra initiati o procedura de achizitie pentru LUCRARI, va solicitam sa renuntati la licitatia electronica
Răspuns (27 febr 2024, 10:47):
Bună ziua! Atribuirea unui contract de achiziții publice pentru bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri este precedată de licitația electronică, care se va baza pe una dintre următoarele elemente ale ofertei:
a) exclusiv pe preț, în cazul în care contractul este atribuit doar în baza criteriului cel mai scăzut preț;
Data:
22 febr 2024, 11:01
Subiectul întrebării:
Publicare date
Întrebare:
Dirigintele de santier angajat in companie , imi interzice publicarea certificatului de atestare pe platforma data, cum procedam?
Răspuns (26 febr 2024, 11:17):
Bună ziua! O prezentați după caz.
Data:
22 febr 2024, 11:14
Subiectul întrebării:
Raport financiar 2024
Întrebare:
Contabilul angajat in cadrul companiei ne comunica ca raportul financiar pentru anul 2023 va fi gata la 15 mai 2023, cum procedam?
Răspuns (27 febr 2024, 10:48):
Bună ziua! Prezentați Raportul financiar precedent:
Data:
27 febr 2024, 16:19
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Conform legii achizitiilor publice (Art.22 al.3 punctul a) participantii la achizitiile publice pot indeplini criteriul de experienta similara si prin cumularea tuturor contractelor executate in ultimul an de activitate dar dumneavoastra solicitati doar 75 % dintr-un contract intreg, modificati va rog cerinta data!
Răspuns (28 febr 2024, 09:38):
Bună ziua! a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
Data:
27 febr 2024, 16:39
Subiectul întrebării:
buna ziua, beton
Întrebare:
referitor de beton, spuneti va rog ca marca folosim pina la urma, fiindca in caietul de sarcini e spicificat marca M200, dar in formularu de deviz B20 ?
ms
Răspuns (28 febr 2024, 09:32):
Bună ziua! Marca la beton M200.
Data:
27 febr 2024, 17:26
Subiectul întrebării:
pietris
Întrebare:
rugam sa specificati rezistenta pietrisului conform standartelor in vigoare EN in RM
Răspuns (28 febr 2024, 09:46):
Bună ziua! Rezistența conform standartelor în vigoare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK