Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21174139
1
Perioada de actualizare
de la
19.02.2024 16:21
până la 29.02.2024 16:30
până la 29.02.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la
29.02.2024 16:30
până la 11.03.2024 13:00
până la 11.03.2024 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 637 500 MDL
Perioada clarificărilor:
19 febr 2024, 16:21 - 29 febr 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
29 febr 2024, 16:30 - 11 mart 2024, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație a Blocului Auditorial "Nicolae Esanu" , str. N. Testemitanu, 20
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2024, 16:21
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 11:44
Achizitii.md ID
21174139
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a Blocului Auditorial "Nicolae Esanu" , str. N. Testemitanu, 20
Buget: 1637500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare.docx
ID: befc741e-3149-4cf0-92a5-079bb3aa91ce
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.docx
ID: befc741e-3149-4cf0-92a5-079bb3aa91ce
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
anunt de participare.docx
21.02.24 11:44
Data:
21 febr 2024, 09:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini !
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2024, 09:42):
Buna ziua.
Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012
Data:
26 febr 2024, 19:52
Subiectul întrebării:
Garantie pentru ofertă
Întrebare:
Se acceptă garantie bancară
Răspuns (26 febr 2024, 20:05):
Buna seara.Conform Anuntului de participare, Autoritatea Contractantă a solicitat ca "garantia pentru ofertă" sa fie transferată pe contul Autorității Contractante.Respectiv, potrivit art 69 lit.6 b) a Legii 131/2015, Autoritatea Contractantă nu acceptă oferta în cazul în care nu corespunde cerintelor expuse in documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK