Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 973 530 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2024, 12:34 - 19 apr 2024, 14:17
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2024, 14:17 - 30 apr 2024, 14:17

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament medical pentru persoane cu dezabilități locomotorii conform Legii bogetului nr. 418/2023
Informația despre anulare
Motivul anulării
Documentaţia de participare întocmită şi plasată în sistemul electronic SIA RSAP MTender conţine omisiuni si necesită modificari
Data anulării
17 apr 2024, 14:17
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LILIA BUȘTIUC
Telefonul de contact
022/263130
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2024, 12:34
Data ultimilor modificări
17 apr 2024, 14:18
Achizitii.md ID
21173797
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Scaun cu rotile mecanic
Buget: 854280.0 MDL
Anulată
Cârje cu sprijin pe antibraț
Buget: 34700.0 MDL
Anulată
Cârje cu sprijin subaxilar
Buget: 58800.0 MDL
Anulată
Baston ortopedic reglabil
Buget: 7350.0 MDL
Anulată
Cadru de mers cu 2 rotile
Buget: 18400.0 MDL
Anulată
Data:
20 febr 2024, 11:09
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Bună ziua! Solicităm prelungirea termenului de livrare la 60 zile.
Răspuns (20 febr 2024, 11:38):
Termenul stabilit in documentatia de atribuire este reflectat de necesitatile institutiei.
Data:
20 febr 2024, 11:10
Subiectul întrebării:
Livrarea pe etape!
Întrebare:
Va fi posibilă livrarea pe etape sau trebuie deodata tot lotulul?
Răspuns (20 febr 2024, 11:36):
Buna ziua. Livrarea este posibila de efectuat pe etape, dar termenul livrarii nu va depasi termenul prevazut in documentatia de atribuire (30zile de la semnarea contractului).
Data:
20 febr 2024, 11:34
Subiectul întrebării:
Lotul 2
Întrebare:
Vă rugăm să reviziuiti suma pentru lotulul 2.
Răspuns (20 febr 2024, 11:37):
Bugetul nu poate fi modificat deoarece este stabilit in baza legii bugetului de stat pentru anul 2024, nr. 418/2023
Data:
20 febr 2024, 12:04
Subiectul întrebării:
Răspuns (20 febr 2024, 11:36):
Întrebare:
perioada de producere a produselor este de 30-45 zile + livrarea 30 zile, cum dvs puteti solicita ca produsele sa fie livrate in 30 zile? Înseamna ca dvs deja stiti cine o să caștige la licitatie.
Răspuns (20 febr 2024, 12:29):
Produsele pot fi livrate într-un interval de timp mai scurt decât perioada totală de producție și livrare prin luarea unor măsuri suplimentare și planificarea adecvată. Acest lucru poate fi realizat prin negocierea termenelor cu producătorii. Furnizorii pot fi dispuși să accelereze procesul de producție și livrare pentru anumite comenzi, în special dacă există o relație solidă de afaceri . Furnizorul poate fi încurajat să ofere prioritate comenzii dvs. În plus prin planificarea riguroasă a tuturor etapelor procesului de producție și livrare și prin coordonarea strânsă cu furnizorii și transportatorii, este posibil să se reducă semnificativ timpul total necesar pentru a finaliza livrarea.
Data:
20 febr 2024, 12:06
Subiectul întrebării:
Răspuns (20 febr 2024, 11:37):
Întrebare:
Pretul pentru o Cârje cu sprijin pe antibraț cu care o procură un OE de la producător este exact pretul care dvs l-ați estimat pentru o bucată.
Răspuns (20 febr 2024, 12:43):
Conform HG 1419/2016 ...”Planificarea contractelor de achiziţii publice de bunuri se efectuează cu luarea în considerare a indicatorilor preţurilor medii pe piaţă.” Bugetul de stat pentru anul 2024 aprobat prin Legea 418/2023, pentru asigurarea persoanelor cu dizabilități este plafonat la 975000,00.
Data:
20 febr 2024, 12:37
Subiectul întrebării:
Răspuns (20 febr 2024, 12:29):
Întrebare:
Serios? Voi considerați că așa-i de simplu? dacă aveți nevoie de produse in asa termeni restransi, de ce nu a-ți facut licitația din timp?
Răspuns (20 febr 2024, 12:47):
Procedura se desfășoara in termenii prevazuti in planul de achizitie, cu respectarea prevederilor cadrului legal aferent achizițiilor publice.
Data:
21 febr 2024, 08:56
Subiectul întrebării:
тендер сделан под кого то
Întrebare:
сроки реально малые у нас такое не производится и надо везти из за границы
Răspuns (21 febr 2024, 09:31):
Obiectul contractului de achiziție nu este inclus în categoria produselor cu grad ridicat de perisabilitate. Acest echipament este fabricat într-un proces de producție continuă, ceea ce garantează disponibilitatea constantă a produsului. Odată ce operatorul a fost oficial declarat câștigător de către grupul de lucru pentru achiziții, acesta are autorizația legală de a începe negocierile cu producătorul pentru a conveni asupra detaliilor livrării bunurilor. Mai mult, este important de menționat că operatorii economici activi în distribuția de echipamente similare au, de obicei, stocuri pregătite, asigurând astfel o disponibilitate largă pe piața locală. Această practică contribuie la eficientizarea întregului proces de achiziție, deoarece reduce timpul necesar pentru livrarea echipamentului și minimizează riscul de întârzieri în implementarea proiectelor.
Data:
22 febr 2024, 16:25
Subiectul întrebării:
Contract
Întrebare:
Nu va suparati, dar sunt date raspunsuri haotice, este clar din start cine va fi cistigatorul, nici o banuiala- Tetis, ofdertele sunt facute sub ei si ei cistiga in fiecare an. v-au confirmat ca vor fi pe stoc si ati incarcat licitaia? in fiecare an aceleas conditii de livrare si aceleas specificatii tehnice. Contractul trebuie sa fie cu livrare in decurs de un an, da nu in 30 zile, ceea ce este imposibil
Răspuns (23 febr 2024, 09:31):
În ceea ce privește procesul de licitație, pentru AC este esențial că acesta este transparent și echitabil pentru toți participanții implicați. Procesul de evaluare a ofertelor este riguros și se bazeze pe criterii obiective, precum prețul, calitatea, termenii de livrare etc. Asigurăm că fiecare ofertă este luată în considerare în mod corespunzător conform criteriilor stabilite în documentația de licitație. Procesul de evaluare a ofertelor este unul riguros și se bazează pe criterii obiective, precum prețul, calitatea, termenii de livrare etc. Asigurăm că fiecare ofertă este luată în considerare în mod corespunzător conform criteriilor stabilite în documentația de licitație. Conform art. 37 pct. 12 ”... În cazul în care autoritatea contractantă defineşte specificaţiile tehnice din caietul de sarcini prin precizarea performanţelor şi/sau cerinţelor funcţionale solicitate, nicio ofertă nu poate fi respinsă dacă ofertantul demonstrează, prin orice mijloc adecvat, că bunurile, lucrările sau serviciile oferite asigură îndeplinirea performanţelor sau cerinţelor funcţionale solicitate deoarece sînt conforme...” Este adevărat că în unele cazuri anumite companii pot câștiga licitații repetate. Acest lucru poate fi explicat prin faptul că aceste companii pot oferi cele mai bune servicii sau produse în conformitate cu cerințele specificate. Cu toate acestea, este important ca procesul să fie monitorizat pentru a preveni orice abuzuri . Privind modul de repartizare a mijloacelor ajutătoare tehnice, acesta este descris in HG 567/2011.
Data:
28 febr 2024, 15:07
Subiectul întrebării:
Inregistrare
Întrebare:
Pe ce se bazeaza conditia de inregistrare in RS a scaunelor cu rotile, iar la celelalte loturi nu este aceasta conditie?
Răspuns (28 febr 2024, 15:57):
Conditia data se refera pentru toate disoizitivele medicale incluse in procedura de achizitii.
Data:
28 febr 2024, 17:29
Subiectul întrebării:
Înregistrarea dispozitivelor!!!
Întrebare:
Cand trebuie să fie înregistrate produsele în momentul livrării sau în momentul depunerii ofertei?
Răspuns (17 apr 2024, 14:17):
-
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.