Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
16.02.2024 16:04
până la 22.02.2024 13:40
până la 22.02.2024 13:40
2
Propunerea ofertelor
de la
22.02.2024 13:40
până la 28.02.2024 13:00
până la 28.02.2024 13:00
3
Licitaţie
de la
29.02.2024 14:00
până la 29.02.2024 14:09
până la 29.02.2024 14:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
394 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 febr 2024, 16:04 - 22 febr 2024, 13:40
Perioada de depunere a ofertelor:
22 febr 2024, 13:40 - 28 febr 2024, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de pază fizică
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, strada 31 August, 13g
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 febr 2024, 16:04
Data ultimilor modificări
20 febr 2024, 13:40
Achizitii.md ID
21173368
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_paza.semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_paza.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.02.24 16:04
caiet de sarcini paza.semnat.pdf
caiet de sarcini paza.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
16.02.24 16:04
Data:
19 febr 2024, 09:34
Subiectul întrebării:
companiile de pază particulară
Întrebare:
companiile de pază particulară au dreptul să presteze servicii în cadrul P.C. Cahul?
Răspuns (19 febr 2024, 09:44):
DA
Data:
20 febr 2024, 11:37
Subiectul întrebării:
Agent economic
Întrebare:
Agent economic trebuie sa fie din Cahul?
Răspuns (20 febr 2024, 13:15):
Nu.
Dar trebuie să aibă capacitatea pentru a îndeplini clauzele contractuale
Data:
20 febr 2024, 12:05
Subiectul întrebării:
Gardian. Echipament și transport. Termen-limita depunere ofertelor.
Întrebare:
Cerințe fata de gardian? Echipament și transport se include în preț? Descrieti va rog obiectele?
Potrivit prevederilor art. 57 alin.(6) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, nu se admite mai puțin de 12 zile termenul de depunere a ofertelor de la data publicării sau transmiterii anunţului/invitaţiei de participare. Vă rugam sa prelungiți achiziția cu 1 zi, pentru să beneficiem de o perioadă rezonabilă de timp pentru elaborarea și prezentarea ofertei.
Răspuns (20 febr 2024, 13:59):
Cerințele vor fi înaintate în contract, față de prestatatorul de servicii de pază.
Toate cheltuilelile privitor transport și echipament și le asumă integral prestatorul de servicii.
Cerințele față de prestator:
Să primească sub pază obiectul, sectoarele la timp și să asigure paza, fizică a bunurilor imobile, neimobile și materiale de pe teritoriul primit sub pază.
Transmite bunurile integre sub semnătură beneficiarului.
Să cunoască particularitățile obiectului.
Asigură securitatea și ordinea în incinta obiectelor .
Nu permite accesul persoanelor terțe pe teritoriu
Nu doarme în timpul pazei obiectului.
Nu vine în stare de ebrietate la obiect.
Nu divulgă secretul de serviciu și informațiile obținute în timpul serviciului.
Interzis navigarea pe rețelele de socializare în timpul serviciului.
Fumează doar în locurile permise.
Ea măsuri de contracarare a oricărui pericol și informează nemijlocit beneficiarul despre potențialele pericole sau incendii.
Data:
20 febr 2024, 14:20
Subiectul întrebării:
dreptul de a presta servicii de paza Atentie la p.5 din anexa 4
Întrebare:
Anexa 4 din Legea 283/2003 :
LISTA obiectivelor asupra cărora se interzice activitatea particulară de pază
1. Ministerele și structurile organizaționale din sfera lor de competență
2. Autoritățile administrative centrale subordonate Guvernului și structurile organizaționale din sfera lor de competență
3. Autoritățile administrative autonome
31. Instituțiile publice fondate de Parlament
4. Instituțiile publice fondate de Guvern
5. Autoritățile administrației publice locale de nivelul întâi și al doilea, precum și cele de nivel special, inclusiv instituțiile fondate de acestea
6. Instanțele judecătorești și organele procuraturii
7. Întreprinderile de stat și/sau societățile comerciale cu capital de stat și societățile comerciale cu capital majoritar de stat
8. Banca Națională a Moldovei
9. Obiectivele de depozitare și păstrare a armelor, munițiilor, materialelor explozibile și a substanțelor radioactive
10. Obiectivele de depozitare și păstrare a substanțelor stupefiante, psihotrope și a precursorilor (cu excepția instituțiilor medicale și a farmaciilor private)
Răspuns (21 febr 2024, 08:51):
ÎM Cahul este la autogestiune și nu cade sub incidența normei menționate
Data:
20 febr 2024, 14:41
Subiectul întrebării:
Cine are dreptul de a presta servicii de paza ?
Întrebare:
Au dreptul companiile particulare sa presteze servicii de paza intreprinderilor municipale???????
Răspuns (21 febr 2024, 08:52):
ÎM este la autogestiune și orice operator de servici de pază participă la tender.
Data:
21 febr 2024, 08:13
Subiectul întrebării:
reexaminarea sumei estimative
Întrebare:
Conform caietului de sarcini sunt incluse 3 posturi de paza fizică cu regim de lucru de la 19-00 până la 7-00 ( 12 ore) si la postul nr.3 in ziua de luni 24x24 ore.
Total in perioada 01.03.2024 – 31.12.2024 sunt 11544 ore.
Astfel cheltuielile salariale se vor calcula în felul următor:
1. 29,58 lei/ora (sal. minim pe țară stabilit prim HG nr.985 din 06.12.2023),
2. art.159 CM RM (adaos pentru lucru în orele de noapte),
3. art.111,158 CM RM (adaos mediu pentru lucru în zile de sărbători),
4. (rezervarea fondului concediilor),
5. (defalcări în CNAS).
În urma calculelor efectuate constatăm că suma estimativă de 394000 lei, prevăzută de autoritatea contractantă, nu acoperă nici cheltuielile salariale.
Pentru prestarea calitativă a serviciilor Prestatorul va include şi cheltuielile pentru dotarea gardienilor, cheltuieli administrative si profitul prestatorului, care în mod obligatoriu se includ în orice calcul al tarifelor de pază.
În scopul îndeplinirii cerinţelor HG nr.985 din 06.12.2023, Codului Muncii Republicii Moldova, respectarea cerințelor p.10 din anunțul de participare (declarația cu privire la respectarea cerințelor stipulate în Codul Muncii privind norma de ore), se solicită reexaminarea sumei estimativei
Răspuns (21 febr 2024, 08:58):
Bugetul este stabilit în baza cheltuielilor din anul precedent
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK