Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 febr 2024, 16:00 - 26 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 febr 2024, 9:00 - 25 mart 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Închirierea încăperilor pentru desfășurarea celei de-a 34 Conferință FAO regională pentru Europa
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.162
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dogotari Vasilii
Telefonul de contact
022204525
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 apr 2024, 11:46
Valoarea estimată (fără TVA)
2 750 000 MDL
Achizitii.md ID
21172492
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.162
Durata contractului
1 apr 2024 01:00 - 31 dec 2024 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de închiriere a încăperii pentru secretariat și personal de suport; Suprafața încăperii: 40(±5) Perioada ocupare: 9 zile (10-17 mai 2024) Mobiliere: - mese de birou pentru 8 persoane cu 8 scaune; CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Metru patrat
2)
Denumirea
Servicii de închiriere a sălii de conferință Suprafața încăperii: 710(±5) Perioada ocupare: 8 zile (10-17 mai 2024) Mobilier: - podium pentru scenă (50 cm înălțime, 20 m lățime, 5 m adâncime) - Scena: mese cu 6 scaune (la distanță de 1,5 m) și un pupitru - mese laterale cu 15 scaune pentru secretariat (fara microfoane) CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 710.0
Unități de măsură: Metru patrat
3)
Denumirea
Servicii de închiriere a biroului pentru Directorul General FAO; Suprafața încăperii: 120(±5) Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier: - 1 masă de birou executiv cu 1 scaun - 1 masă pentru ședințe cu 8 scaune - 4 scaune suplimentare CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 120.0
Unități de măsură: Metru patrat
4)
Denumirea
Servicii de închiriere a biroului pentru Secretariatul DG FAO; Suprafața încăperii: 30(±5) Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier - mese de birou pentru 5 persoane / 5 scaune; - 1 masă pentru imprimantă si hartie CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Metru patrat
5)
Denumirea
Servicii de închiriere a sălii pentru evenimentul secundar și Breakout; Suprafața încăperii: 140(±5) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier - Mese aranjate în formă de U cu 40 de scaune în jurul meselor și alte 20 de scaune în spate CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 140.0
Unități de măsură: Metru patrat
6)
Denumirea
Servicii de închiriere a sălii pentru Birou guvernamental; Suprafața încăperii: 30(±5) Perioada ocupare: 2 zile (15-16 mai 2024) Mobilier - 1 masă pentru ședințe cu 8 scaune CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Metru patrat
7)
Denumirea
Servicii de închiriere a Sălii de ședințe a Comisiei Europene; Suprafața încăperii: 135(±5) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier - Mese aranjate în formă de U cu 27 de scaune în jurul mesei și alte 20 de scaune în spate CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 135.0
Unități de măsură: Metru patrat
8)
Denumirea
Servicii de închiriere a două încăperi pentru jurnaliști/presă; Suprafața încăperii: 8(±2) Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier: - o masă și 4 scaune în fiecare încăpere CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Metru patrat
9)
Denumirea
Servicii de închiriere a 8 birouri separate pentru secretariatul FAO; Suprafața totală a birourilor: 160(±5) Perioada ocupare: 8 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Birou Secretariat ERC: - 4 mese de birou cu 4 scaune - rafturi pentru depozitarea documentelor / dosarelor Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier Birou REU ADG: - 1 masă de birou executive cu scaun; Perioada ocupare: 7 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Biroul REU DRR, REU RPL și SEC SRC: - 3 mese de birouri excutive cu scaune Perioada ocupare: 7 zile (11-17 mai 2024) Mobilier Birou pentru Ședința Secretariatului: - 1 masa ședințe cu 10 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier Birou Președinte independent al Consiliului ERC - 1masă de birou executive cu scaun - 1 masa pentru ședințe cu 4 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier birou pentru interpreți / traducători - 4 mese de birou cu 4 scaune Perioada ocupare: 5 zile (13-17 mai 2024) Mobilier birou ofițeri tehnici: - 3 mese de birou cu 3 scaune Perioada ocupare: 6 zile (12-17 mai 2024) Mobilier birou Comisiei UE: - 1 masă mare pentru aranjarea documentelor CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 160.0
Unități de măsură: Metru patrat
10)
Denumirea
Servicii de catering (fourchette); urata de prestare a serviciilor: 13 – 17 mai 2024; Două pauze de cafea pentru zile de 13 mai, 15 mai și o pauză de cafea pentru 14 mai și 17 mai disponibildisponibile pînă și, respectiv, după prînz, pentru 300 de participanți, care va include: ceai, cafea naturală, apă naturală (plată și minerală), 2 tipuri de suc; fursecuri de 3 feluri, două tipuri de deserturi. Un prînz zilnic tip fourchette pentru 300 participanți: • 7 tipuri de aperitive reci și salate din diferite bucătării moderne; • Sortiment de murături; • Mezeluri gatite feliate (asortiment de carne gatita, pasare, branzeturi si peste); • 4 tipuri de mâncăruri și colecție de tapas din diferite bucătării moderne; • Condimente (mirodenii pulbere, condimente măcinate, pastă); • Fructe uscate și nuci (stafide, caise, nucă, alune, migdale); • Verdeturi si legume (salata verde, salata iceberg, rosii, castraveti, varza, ardei gras, marar, patrunjel etc.); • Sosuri și condimente pentru salată (suc proaspăt de lămâie, sos de lămâie și ulei de măsline, sos franțuzesc, oțet balsamic, muştar, măsline etc.); • Coltar cu antipasto vegetarian (legume la gratar, legume prajite, sosuri); • Sortiment de pâine; • feluri principale (1 fel tradițional, 1 fel asiatic/internațional, 1 stație de paste vii și 1 carne de vită la grătar/ optiunea pasari/peste); • Pe feluri secundare (cartofi, orez, fel tradițional, spring rolls); • Supa zilei; • Bufet de deserturi (desert întreg și 5 tipuri de prăjituri, fructe întregi, salată de fructe); • Deserturi (5 tipuri) • 2 băuturi răcoritoare. Cantitatea alimentelor pentru un prînz de persoană: 540 (±20) grame CPV: 70220000-9 - Servicii de închiriere sau de leasing de proprietăţi nerezidenţiale proprii
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Om
Documentele procedurii de achiziție
202402151441_Caiet_sarcini.pdf
Criterii de evaluare
Caiet de sarcini
15.02.24 16:00
202402151439_Anexa 22 Specificatia tehnică.pdf
Specificaţie tehnică
Specificația tehnică
15.02.24 16:00
202402151440_Anexa 23 Specificatia de preț.pdf
Criterii de evaluare
Specificație de preț
15.02.24 16:00
202402151505_21-02-448 15.02.2024.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
15.02.24 16:00
202402151440_duae_ro_0.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
15.02.24 16:00
202402151447_documentatie_standard.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
15.02.24 16:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări