Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
200 000 MDL
Perioada clarificărilor:
14 febr 2024, 16:02 - 17 febr 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
17 febr 2024, 14:00 - 20 febr 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Hotărârea de guvern Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică
Informația despre anulare
Motivul anulării
Bună Ziua!
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707919227485 din „14” februarie 2024 privind achiziționarea serviciilor de deservire a rândurilor electronice, conducându-se de prevederile art. 51, pct.3 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A respinge oferta financiară depusă de operatorul economic „Plasma RTI” S.R.L., din motiv că nu corespunde cerințelor solicitate conform anunțului de participare (și anume oferta financiară nu a fost completată conform cerințelor din pct.23);
2. A anula procedura de achiziție a serviciilor de deservire a rândurilor electronice, în baza art. 51, pct.3 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870 din 14.12.2022;
3. A iniția o procedură de achiziție repetată privind achiziționarea serviciilor de deservire a rândurilor electronice, cu revizuirea obligatorie a documentației de atribuire.
Vă mulțumim pentru participare!
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1707919227485 din „14” februarie 2024 privind achiziționarea serviciilor de deservire a rândurilor electronice, conducându-se de prevederile art. 51, pct.3 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A respinge oferta financiară depusă de operatorul economic „Plasma RTI” S.R.L., din motiv că nu corespunde cerințelor solicitate conform anunțului de participare (și anume oferta financiară nu a fost completată conform cerințelor din pct.23);
2. A anula procedura de achiziție a serviciilor de deservire a rândurilor electronice, în baza art. 51, pct.3 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870 din 14.12.2022;
3. A iniția o procedură de achiziție repetată privind achiziționarea serviciilor de deservire a rândurilor electronice, cu revizuirea obligatorie a documentației de atribuire.
Vă mulțumim pentru participare!
Data anulării
28 mart 2024, 18:06
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 febr 2024, 16:02
Data ultimilor modificări
28 mart 2024, 18:06
Achizitii.md ID
21171824
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK