1
Perioada de actualizare
de la 13.02.2024 12:29
până la 19.02.2024 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2024 13:30
până la 26.02.2024 13:30
3
Licitaţie
27.02.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 febr 2024, 12:29 - 19 febr 2024, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 13:30 - 26 febr 2024, 13:30
Începutul licitației: 27 febr 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de consultanță în cadrul proiectului
”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în orașul și raionul Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
13 febr 2024, 12:21
Data ultimilor modificări
16 febr 2024, 11:28
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
120 MDL
Achizitii.md ID
21170565
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
5 mart 2024 12:26 - 31 dec 2024 12:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în orașul și raionul Cahul” CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini
13.02.24 12:29
anexa la caietul de sarcini.signed.pdf anexa la caietul de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anexa la caietul de sarcini
13.02.24 12:29
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentația standard privind achizitiile publice de bunuri și servicii
13.02.24 12:29
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
13.02.24 12:29
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
13.02.24 12:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Compania Termosistem SRL

Preţul ofertei: 495 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări