1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2024 17:33
până la 22.03.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.03.2024 09:00
până la 08.04.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 728 765,19 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2024, 17:33 - 22 mart 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2024, 9:00 - 8 apr 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de construcție a gazoductului de presiune medie (inelare) or. Aeroport

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Albisoara nr.38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lisa Ion
Telefonul de contact
+37322578702
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2024, 17:28
Data ultimilor modificări
18 mart 2024, 13:30
Achizitii.md ID
21169304
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Anulat
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
9.02.24 17:33
Anulat
Documentele la ofertă
CAie de sarcini
9.02.24 17:33
Anulat
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
9.02.24 17:33
Anulat
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
9.02.24 17:33
Anulat
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire
9.02.24 17:33
Anulat
Documentele la ofertă
CAie de sarcini
9.02.24 17:33
Anulat
Specificaţie tehnică
Anunt de participare actualizat
13.02.24 16:28
Anulat
Specificaţie tehnică
Anunt de participare actualizat
13.02.24 16:28
11 CS Aeroport Dacia Actualizat 18.03.2024
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini actualizat
18.03.24 13:30
11 CS Aeroport Dacia Actualizat 18.03.2024
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini actualizat
18.03.24 13:30
09 Anunt de participare Lucrari Aeroport 2024 SIA RSAP ACTUALIZAT 18.03.2024
Documentele la ofertă
Anunt de participare actualizat
18.03.24 13:30
10 Documentație de atribuire Aeroport 2024 SIA RSAP actualizat 18.03.2024
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire actualizata
18.03.24 13:30
09 Anunt de participare Lucrari Aeroport 2024 SIA RSAP ACTUALIZAT 18.03.2024
Documentele la ofertă
Anunt de participare actualizat
18.03.24 13:30
10 Documentație de atribuire Aeroport 2024 SIA RSAP actualizat 18.03.2024
Documentele la ofertă
Documentatie de atribuire actualizata
18.03.24 13:30
Data:
12 febr 2024, 10:50
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 3 ani: - un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul achiziției contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract; In baza carui act normativ ati indicat experienta similara doar in ultimii trei ani? Va rugam un raspuns concret si argumentat
Răspuns (13 febr 2024, 16:02):
Capitolul IX, Legea 74/2020
Data:
12 febr 2024, 10:57
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
in documentatie sunt urmatoarele inscrisuri: pentru armaturi și fitinguri de OL – certificate de conformitate / calitate; - pentru armaturi și fitinguri de PE – certificate de conformitate / calitate; - pentru țeavă de OL– certificate de conformitate / calitate; - pentru țeavă de PE– certificate de conformitate / calitate. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx in anunt sunt indicate si pasapoarte pentru PRG , Reglator de presiune, de ce prevedere ne conducem si unde in caietul de sarcini se regasesc pozitiile in cauza? pentru PRG – pașaport; - pentru regulatorul de presiune – pașaport; - pentru armaturi și fitinguri de OL – certificate de conformitate / calitate; - pentru armaturi și fitinguri de PE – certificate de conformitate / calitate; - pentru țeavă de OL– certificate de conformitate / calitate; - pentru țeavă de PE– certificate de conformitate / calitate
Răspuns (13 febr 2024, 16:01):
Este necesar sa prezentati certificate de conformitate / calitate doar la bunurile (materiale) care sunt incluse in Deviz – care il veti oferta in cadrul procedurii de achizitie.
Data:
12 febr 2024, 11:04
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz .11 GD54L Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 30gr) buc 2,00 7212030022701 Sudor gaze h-om 4,80 2523156713811 CotPEd355mm Fiting polietilena (mufa, cot, teu). Cot PE d355mm (sub 30gr) buc 2,00 2940600003015 Aparat de sudura PE metoda electrofuziune Va rugam sa precizati unde se regasesc coturi electrofuziune de 30 grade, ori se cunoaste ca se produc doar la 45 si 90 grade. Ori adaugati cite doua mufe la cot ori dati sudara cap-cap
Răspuns (13 febr 2024, 16:00):
Caietul de sarcini este elaborat in baza specificatiilor documentatiei de proiect.
Data:
13 febr 2024, 13:11
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Certificate de calitate a principalelor grupe de material, conform prevederilor Legii nr. 235/2011. Ce rol au prezentarea certificatelor la etapa petrecerii a licitației propriu zise? Mai ales pașapoartele pentru PRG și regulatorul de presiune, documentele date includ numărul de serie. Ce facem dacă regulatoarele încă nu au fost importate? Ele urmează a fi prezentate ulterior, la recepția lucrărilor executate.
Răspuns (13 febr 2024, 16:02):
Prezentarea certificatelor are sens in identificarea modelelor precise ale bunurilor (marfurilor) utilizate in procesul de constructie. Ulterior, la etapa de dare in exploatare veti prezenta certificate actualizate la bunurile propriu zise montate.
Data:
13 febr 2024, 13:23
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi. Documentul dat conține date cu caracter personal, și publicarea lor așa liber în mediul on-line contravine legislației în vigoare. În mod normal documentul dat urmează a fi prezentat de către Agent economic desemnat ca câștigător la semnarea contractului. Reieșind din cele expuse solicităm modificarea anunțului de participare, și prezentarea obligatoriu acestui document la etapa prezentării ofertelor.
Răspuns (13 febr 2024, 16:02):
Procedura de achiziție în cauză este procedură de achiziție sectorială publică, datele date sunt solicitate în baza actelor model aprobate de Ministerul Finanțelor, și ține de criteriile de selecatare și excludere a operatorilor economici.
Data:
13 febr 2024, 16:12
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi. Faceți referință la acte - model aprobate de MF. Vă rugăm să ne informați care este numărul ordinului al MF.
Răspuns (13 febr 2024, 16:24):
Va fi actualizat anuntul de participare. Necesar de prezentat: În termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător va prezenta Declarația autorității contractante și Agenției Achiziții Publice.
Data:
13 febr 2024, 18:42
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 3 ani: - un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul achiziției contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract; In baza carui act normativ ati indicat experienta similara doar in ultimii trei ani? Va rugam un raspuns concret si argumentat Răspuns (13 febr 2024, 16:02): Capitolul IX, Legea 74/2020 Innainte de a indica noua să studies Capitolul IX din Legea 74 /2020 ar fi bine sa să vă conduceți de art 58 a Legii prenotate. Articolul 58. (2) Entitatea contractantă are obligația de a răspunde, în mod clar, complet și fără ambiguități, cât mai repede posibil, la orice solicitare de clarificare, într-o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. Deci reiteram în baza căror acte normative concret cu indicarea norme sa stabilit termenul de 3 ani și costul de 75% ?
Răspuns (15 febr 2024, 14:17):
Conform art. 69 din Legea nr. 74/2020, ,,Entitatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”. În acest sens, reieșind din imperativitatea respăctării legislației în vigoare, s-a stabilit condiția ca conform pct. 5 din Anunțul de participare, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 3 ani: - un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul achiziției contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract.
Data:
13 febr 2024, 18:50
Subiectul întrebării:
Experiența
Întrebare:
Dvs. Faceţi referința la acte - model aprobate de MF. Care totuşi sunt acestea acte - model aprobate de MF? Numărul ordinului, credem că acolo totuşi sunt acelea anexe despre experiența similară, doar că Dvs. le-ați modificat după placul vostru.
Răspuns (15 febr 2024, 14:33):
Conform art. 69 din Legea nr. 74/2020, ,,Entitatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”. În acest sens, reieșind din imperativitatea respăctării legislației în vigoare, s-a stabilit tipul anexelor solicitate.
Data:
13 febr 2024, 18:51
Subiectul întrebării:
Experința
Întrebare:
Care este diferența dintre anexa 7 şi 8?
Răspuns (15 febr 2024, 14:30):
Informația solicitată de a fi prezentată în anexe este necesară pentru calcularea punctajului
Data:
14 febr 2024, 08:00
Subiectul întrebării:
Specificația de preț și specificația tehnică
Întrebare:
Care-i sensul prezentării acestor formulare, dacă formularul ofertei propriu zise? Acestea 2 formulare Specificația de preț și specificația tehnică sunt folosite la licitați de bunuri, nu și de lucrări. Tot la acest aspect ce urmează să completam în coloana 5 din specificația tehnică?
Răspuns (15 febr 2024, 14:31):
Este solicitarea autorității contractante. In coloana 5 includeți referințele tehnice ale bunurilor utilizate in procesul de construcție.
Data:
14 febr 2024, 09:38
Subiectul întrebării:
Certificatului de vizită pe teren și examinare a obiectului eliberat de beneficiar
Întrebare:
Vă rugăm să publicați numărul de contact al persoanei responsabile de organizarea vizetei în teren și eliberarea Certificatului privind vizita în teren.
Răspuns (15 febr 2024, 14:22):
Transmitei un demers / solicitare pe ion.lisa@chisinaugaz.md - si va fi fixata ziua pentru documentarea terenului.
Data:
14 febr 2024, 10:39
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
poz .11 GD54L Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 30gr) buc 2,00 7212030022701 Sudor gaze h-om 4,80 2523156713811 CotPEd355mm Fiting polietilena (mufa, cot, teu). Cot PE d355mm (sub 30gr) buc 2,00 2940600003015 Aparat de sudura PE metoda electrofuziune Va rugam sa precizati unde se regasesc coturi electrofuziune de 30 grade, ori se cunoaste ca se produc doar la 45 si 90 grade. Ori adaugati cite doua mufe la cot ori dati sudara cap-cap Răspuns (13 febr 2024, 16:00): Caietul de sarcini este elaborat in baza specificatiilor documentatiei de proiect. Dutre cit si noi nu suntem la un joc cine e mai destept, am pus intrebare concret despre coturu la 30 grade, dtre ne trimiteti la proiectant deci la etapa implimentarii proiectului inevitabil se va constata cele spuse, corect ar fi de adaugat cite doua mufe la cot. Vareamintim de art. 58 alin. 2
Răspuns (15 febr 2024, 14:34):
Specificația tehnică prevede 4 coturi, iar mufele necesare sunt incluse in cantitatea totală.
Data:
15 febr 2024, 17:43
Subiectul întrebării:
Raspunsuri
Întrebare:
Certificatului de vizită pe teren și examinare a obiectului eliberat de beneficiar Întrebare: Vă rugăm să publicați numărul de contact al persoanei responsabile de organizarea vizetei în teren și eliberarea Certificatului privind vizita în teren. Răspuns (15 febr 2024, 14:22): Transmitei un demers / solicitare pe ion.lisa@chisinaugaz.md - si va fi fixata ziua pentru documentarea terenului. Sa înțelegem ca veți discuta cu fiecare in privat, dar cum ramine cu transparentă și tratamentul egal? Dați tel. De contact și numiți persoana concretă la care apelam ca să putem sa studiem inclusiv și proiectul
Răspuns (16 febr 2024, 14:36):
Conform articolului 32 al Legii 74 ” Articolul 32. Regulile aplicabile comunicării (1) Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi, în special depunerea electronică, sunt efectuate prin mijloace electronice de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol. Instrumentele și dispozitivele utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, precum și caracteristicile tehnice ale acestora trebuie să fie nediscriminatorii, disponibile în general și interoperabile cu tehnologiile informațiilor și comunicațiilor de uz general și să nu limiteze accesul operatorilor economici la procedura de achiziție. (3) În ceea ce privește comunicările pentru care nu sunt utilizate mijloace electronice de comunicare în conformitate cu alin. (2), comunicarea se face prin poștă sau alt mijloc de comunicare ori printr-o combinație între poștă sau alt mijloc de comunicare și mijloace electronice. Transmiteti un demers pe posta electronica ion.lisa@chisinaugaz.md
Data:
15 febr 2024, 17:48
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
poz .11 GD54L Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 30gr) buc 2,00 7212030022701 Sudor gaze h-om 4,80 2523156713811 CotPEd355mm Fiting polietilena (mufa, cot, teu). Cot PE d355mm (sub 30gr) buc 2,00 2940600003015 Aparat de sudura PE metoda electrofuziune Va rugam sa precizati unde se regasesc coturi electrofuziune de 30 grade, ori se cunoaste ca se produc doar la 45 si 90 grade. Ori adaugati cite doua mufe la cot ori dati sudara cap-cap Răspuns (13 febr 2024, 16:00): Caietul de sarcini este elaborat in baza specificatiilor documentatiei de proiect. Dutre cit si noi nu suntem la un joc cine e mai destept, am pus intrebare concret despre coturu la 30 grade, dtre ne trimiteti la proiectant deci la etapa implimentarii proiectului inevitabil se va constata cele spuse, corect ar fi de adaugat cite doua mufe la cot. Vareamintim de art. 58 alin. 2 Răspuns (15 febr 2024, 14:34): Specificația tehnică prevede 4 coturi, iar mufele necesare sunt incluse in cantitatea totală. Nu e chiar cum spuneți în poz. 11 este prevazut aparat electrofuziune dar coturile de 30 grade se pot obține doar preconfectionate, deci dacă undeva aveți prevăzute mufe pentru coturile în cauză atunci excludeți aparatul electrofuziune din poz 11
Răspuns (16 febr 2024, 14:28):
Caiestul de sarcini a fost întocmit în baza specificației documentației de proiect. După întrebările apărute a fost luată legătura cu proiectantul pentru rezolvarea situației create. La moment, de proiectant a fost modificat traseul gazoductului. Din caietul de sarcini se exclude p. 11 ”Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 30gr)” și p. 12 ”Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 45gr)”. Caietul de sarcini reînoit va fi plasat în scurt timp.
Data:
15 febr 2024, 17:59
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Răspuns (15 febr 2024, 14:34): Specificația tehnică prevede 4 coturi, iar mufele necesare sunt incluse in cantitatea totală. IN POZ 7 SI 9 AVEM UN TOTA. DE 864,5 METRI DE CONDUCTA, lungimea standart a tevilor e de 12 m. Deci 864,5 /12=72 suduri deci 72 mufe și asta ne luând în calcul ca nu e un tronson liniar de 864,5 ci este unul 67,7 și altul de 797 deci cele 72 de mufe prevăzute de ar ajunge pentru partea liniara. Deci ori încă 4 mufe ori patru suduri cap/cap
Răspuns (16 febr 2024, 14:29):
Caiestul de sarcini a fost întocmit în baza specificației documentației de proiect. După întrebările apărute a fost luată legătura cu proiectantul pentru rezolvarea situației create. La moment, de proiectant a fost modificat traseul gazoductului. Din caietul de sarcini se exclude p. 11 ”Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 30gr)” și p. 12 ”Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 45gr)”. Caietul de sarcini reînoit va fi plasat în scurt timp.
Data:
16 febr 2024, 09:06
Subiectul întrebării:
Răspuns
Întrebare:
Certificatului de vizită pe teren și examinare a obiectului eliberat de beneficiar Întrebare: Vă rugăm să publicați numărul de contact al persoanei responsabile de organizarea vizetei în teren și eliberarea Certificatului privind vizita în teren.Am apelat tel. de contact 022578702 pe data de 14 februarie 2024 la ora 10:48 fără răspuns,ori este secret de stat sau persoane comode ?
Răspuns (16 febr 2024, 14:36):
Conform articolului 32 al Legii 74 ” Articolul 32. Regulile aplicabile comunicării (1) Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi, în special depunerea electronică, sunt efectuate prin mijloace electronice de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol. Instrumentele și dispozitivele utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, precum și caracteristicile tehnice ale acestora trebuie să fie nediscriminatorii, disponibile în general și interoperabile cu tehnologiile informațiilor și comunicațiilor de uz general și să nu limiteze accesul operatorilor economici la procedura de achiziție. (3) În ceea ce privește comunicările pentru care nu sunt utilizate mijloace electronice de comunicare în conformitate cu alin. (2), comunicarea se face prin poștă sau alt mijloc de comunicare ori printr-o combinație între poștă sau alt mijloc de comunicare și mijloace electronice. Transmiteti un demers pe posta electronica ion.lisa@chisinaugaz.md
Achiziționarea lucrărilor de construcție a gazoductului de presiune medie (inelare) or. Aeroport
Data:
19 febr 2024, 11:42
Subiectul întrebării:
Decizie
Întrebare:
Cu privire la Decizia ANSC, cu referire la suspendarea procedurii
Răspuns (18 mart 2024, 13:08):
Va fi actualizat in baza Deciziei ANSC.
Data:
19 febr 2024, 14:06
Subiectul întrebării:
Calificare
Întrebare:
După cum se vede din problema cu coturile se vede ca totuși reacționați la critica, deci revenim la cerinta cu experienta în ultimii trei ani, din capitolul IX a Legei 74 la care ați făcut trimitere anterior se constata ca AC pot lua la încărcare prevederile Legei 131/2015 în partea ce ține de calificare, de acolo credem ca vine cerinta cu 75% dar tot acolo e scris ca obiectul ar fi corect sa fie în ultimii 5 ani. Poate corectati de la 3 la 5.?
Răspuns (21 febr 2024, 08:28):
Conform art. 69 din Legea nr. 74/2020, ,,Entitatea contractantă are obligația de a stabili pentru fiecare procedură în parte criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici.”. În acest sens, reieșind din imperativitatea respăctării legislației în vigoare, s-a stabilit condiția ca conform pct. 5 din Anunțul de participare, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că a finalizat în ultimii 3 ani: - un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul achiziției contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract.
Data:
19 febr 2024, 14:11
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Cit se referă la vizita pe șantier, poate numiți trei date la ora fixa pe o anumita adresa concreta, cum o fac și alți beneficiari venim luam cunoștință iar certificatele ni le transmiteți electronic sau direct la vizita. Ne știmam reciproc timpul și nervii.
Răspuns (21 febr 2024, 08:29):
Conform articolului 32 al Legii 74 ” Articolul 32. Regulile aplicabile comunicării (1) Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi, în special depunerea electronică, sunt efectuate prin mijloace electronice de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol. Instrumentele și dispozitivele utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, precum și caracteristicile tehnice ale acestora trebuie să fie nediscriminatorii, disponibile în general și interoperabile cu tehnologiile informațiilor și comunicațiilor de uz general și să nu limiteze accesul operatorilor economici la procedura de achiziție. (3) În ceea ce privește comunicările pentru care nu sunt utilizate mijloace electronice de comunicare în conformitate cu alin. (2), comunicarea se face prin poștă sau alt mijloc de comunicare ori printr-o combinație între poștă sau alt mijloc de comunicare și mijloace electronice. Transmiteti un demers pe posta electronica ion.lisa@chisinaugaz.md
Data:
19 febr 2024, 14:12
Subiectul întrebării:
Vizita pe santier
Întrebare:
Anuntul privind vizita ar fi bine puteți să-l oferiti ca răspuns la întrebare de mai sus, va fi public și transparetnt
Răspuns (21 febr 2024, 08:30):
Conform articolului 32 al Legii 74 ” Articolul 32. Regulile aplicabile comunicării (1) Toate comunicările și schimburile de informații în temeiul prezentei legi, în special depunerea electronică, sunt efectuate prin mijloace electronice de comunicare, în conformitate cu dispozițiile prezentului articol. Instrumentele și dispozitivele utilizate pentru comunicarea prin mijloace electronice, precum și caracteristicile tehnice ale acestora trebuie să fie nediscriminatorii, disponibile în general și interoperabile cu tehnologiile informațiilor și comunicațiilor de uz general și să nu limiteze accesul operatorilor economici la procedura de achiziție. (3) În ceea ce privește comunicările pentru care nu sunt utilizate mijloace electronice de comunicare în conformitate cu alin. (2), comunicarea se face prin poștă sau alt mijloc de comunicare ori printr-o combinație între poștă sau alt mijloc de comunicare și mijloace electronice. Transmiteti un demers pe posta electronica ion.lisa@chisinaugaz.md
Data:
21 febr 2024, 08:35
Subiectul întrebării:
Decizia de suspendare
Întrebare:
procedura de achiziție publică nr. MD-1707492498677 se suspendă în partea ce ține de termenul-limită de depunere a ofertelor, până la adoptarea unei decizii pe marginea contestației. De ce nu suspendați licitația?
Răspuns (18 mart 2024, 13:25):
Va fi actualizat in baza Deciziei ANSC.
Data:
21 febr 2024, 12:49
Subiectul întrebării:
Vizita la șantier
Întrebare:
în urma vizitei la fața locului, sa constatat că de-a lungul traseului care urmează a fi construit persistă copaci și tufișuri, pentru a fi posibilă construcția gazoductului va fi necesară defrișarea lor. Totodată în caietul de sarcini nu sunt prevăzute așa tip de lucrări. Vom mai menționa că pentru executarea lucrărilor de defrișare este necesară autorizația de mediu.
Răspuns (18 mart 2024, 13:26):
Va fi actualizat in baza Deciziei ANSC. Autorizatia de mediu Va fi obtinuta de SRL ”Chisinau-gaz”, si cheltuielile vor fi suportate de SRL ”Chisinau-gaz”
Data:
22 febr 2024, 16:02
Subiectul întrebării:
Raspunsuri
Întrebare:
Răspuns (16 febr 2024, 14:28): Caiestul de sarcini a fost întocmit în baza specificației documentației de proiect. După întrebările apărute a fost luată legătura cu proiectantul pentru rezolvarea situației create. La moment, de proiectant a fost modificat traseul gazoductului. Din caietul de sarcini se exclude p. 11 ”Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 30gr)” și p. 12 ”Imbinarea prin sudura de tip electrofuziune intre teava si fiting (mufe, teu, cot) din polietilena, tevile avind diametrul de 355 mm. Cot PE d355mm (sub 45gr)”. Caietul de sarcini reînoit va fi plasat în scurt timp. Timpul cel scurt a trecut deja sau mai este?
Răspuns (18 mart 2024, 13:08):
Va fi actualizat in baza Deciziei ANSC.
Data:
19 mart 2024, 09:01
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Va fi acceptată experiența și pentru alt fluid în afară de gaze naturale?
Răspuns (19 mart 2024, 14:19):
Se acceptă obiecte din sistemul de distribuție a gazelor naturale, totodată se acceptă și asocieri.
Data:
19 mart 2024, 12:34
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
26. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor (va fi calculat pe fiecare lot separat): Experiența similară în ultimii 3 ani (suma contractelor fără TVA, executate la obiectele de gazificare), conform informației prezentate în Anexa nr. 7-8 20 % (punctaj maxim 20 puncte) Va rugam sa clarificati acest aspect 20% va primi cel cu cea mai mare suma dar cum va fi calculat punctajul pentru alti ofertanti?
Răspuns (19 mart 2024, 14:27):
Criteriul nr. 1, experiența operatorului economic în domeniul executării contractelor de achiziții similare. Calcularea evaluării valorii ofertelor se va efectua după formula: B1 = SС1…n/SСmax x 20, unde: В1 – evaluarea experienței similare, puncte; SC1…n – suma tuturor contractelor similare a ofertantului respectiv, lei fără TVA; SCmax – suma tuturor contractelor similar a ofertantului cu cea mai mare valoare, lei fără TVA; 20 – numărul maxim de puncte de evaluare a experienței similare.
Data:
19 mart 2024, 12:45
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Intelegem atractia domnielor voastre fata de ГОСТ dar ele nu mai sunt obligatorii in RM iar cele dupa 92 in general nu pot fi invocate dar o faceti in poz. 35 si 36 ГОСТ 9544-93, dati o descriere legala a utilajului cu referinta la SN sau EN. Ce oferim caci speram ca nu ne trimiteti dupa un robinet la Moscova?
Răspuns (19 mart 2024, 14:29):
în poz. 35-36 – ofertați cu referire la GOST 9544-93, sau SM EN 1983:2014, sau SM SR ISO 7121:2014 – sau echivalent după parametrii tehnici indicați. Este necesar să prezentați ” Declarație în formă liberă cu descrierea parametrilor tehnici”. Țara de origini a robinetului nu este obligatorie, este la alegerea furnizorului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.