1
Perioada de actualizare
de la 09.02.2024 14:18
până la 14.02.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.02.2024 15:00
până la 20.02.2024 15:00
3
Licitaţie
de la 21.02.2024 13:18
până la 21.02.2024 13:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 460 MDL
Perioada clarificărilor: 9 febr 2024, 14:18 - 14 febr 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 febr 2024, 15:00 - 20 febr 2024, 15:00
Începutul licitației: 21 febr 2024, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor din anunțul de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Bradu
Telefonul de contact
259-648
Datele achizitiei
Data publicării
9 febr 2024, 11:18
Data ultimilor modificări
9 febr 2024, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
1 460 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
14,60 MDL
Achizitii.md ID
21168849
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
1 mart 2024 14:09 - 30 dec 2024 14:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Plic C/6. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Plic B/4. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Plic B/5. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Plic C/4. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-
9.02.24 14:18
ds_bunuri_servicii.pdf ds_bunuri_servicii.pdf
Documentele la ofertă
-
9.02.24 14:18
ds_bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
9.02.24 14:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GVP MOLDOVA

Preţul ofertei: 755 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde criteriilor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 760 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări