1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2024 10:39
până la 19.02.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2024 09:00
până la 29.02.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 6 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 10:39 - 19 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 9:00 - 29 febr 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

11.Pat/ slider pentru transferul lateral al pacientului (conform anexa n.11)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 10:31
Data ultimilor modificări
12 febr 2024, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21168003
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Material- Plastic. Demensiunile – aproximativ 190x65cm. Garanție minim 12 luni din momentul livrarii. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
anexe 1-18.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 6 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 52 333,33 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări