1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2024 10:39
până la 19.02.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2024 09:00
până la 29.02.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 28 500 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 10:39 - 19 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 9:00 - 29 febr 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

3.Troleu pentru dispozitive medicale (conform anexa n.3)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 10:31
Data ultimilor modificări
12 febr 2024, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
28 500 MDL
Achizitii.md ID
21168003
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Troleu specializat pentru transportul dispozitivelor medicale. Structura carcasei și a suprafețelor inox sau metal vopsit. Dotări - echipat cu minim 5 prize electrice și cel puțin 5 m de fir cu fișă Shucko. Rafturi minim 2. Capacitate de încărcare: minim 30 Kg. Bază cărucior - Capacitate totală de suport încărcătură: minim 60 Kg. 4 rotile, minim 2 cu frână. Dimensiuni troleu 70 x 70 x 95 cm, ±5 cm. Garanție minim 12 luni din momentul livrarii. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
anexe 1-18.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 106 025 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări