1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2024 13:28
până la 19.02.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2024 13:00
până la 14.03.2024 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 439 765,85 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2024, 13:28 - 19 febr 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 13:00 - 14 mart 2024, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea serviciilor de pază pe termen de 6 luni la următoarele adrese: com. Băcioi, bd. Dacia 58/C mun. Chișinău, suprafața totală a imobilului 1331,31 m.p., terenul 0,920 ha. și mun. Chișinău, str. Toma Ciorbă, 32, Suprafața totală a imobilului 700 m.p., terenul 0,03 ha (Obligațiile de bază ale prestatorului de servicii pază – să asigure paza obiectivelor al Instituției Publice ,,Serviciul național unic pentru apelurile de urgență 112” 24/24 ore, 7 zile pe săptămână. Evidența accesului autorizat al unităților de transport la intrare-ieșire pe teritoriul Serviciului 112. Asigurarea pazei obiectelor cu personal de specialitate atestat și autorizat conform prevederilor legale (personal apt din punct de vedere al stării sănătății cu certificatul de instruire în instituții specializate pentru fiecare angajat în serviciu, fără antecedente penale, echipat în uniformă tip, dotat cu mijloace speciale pentru asigurarea pazei și ordinei publice. Să poarte responsabilitate materială pentru paguba produsă în cazul sustragerii prin furt, tâlhărie a bunurilor în rezultatul nerespectării de către prestator a condițiilor contractuale; să colaboreze cu Serviciul 112 în ce privește optimizarea (elaborarea) și avizarea planurilor de pază, să cunoască obiectele predate spre pază, punctele vulnerabile din perimetrul obiectelor pentru a preveni fapte care ar putea prejudicia integritatea materială a Serviciului 112. Să informeze conducerea Serviciului 112 despre producerea oricăror incidente în timpul executării serviciului și despre măsurile luate – în caz de avarii la conducte de apă, rețele electrice și căldură, la obiectele păzite și în orice alte împrejurări care sunt de natură să producă pagube, să ia de urgență măsuri pentru limitarea consecințelor evenimentului. Să someze și să legitimeze persoanele care au pătruns fără autorizare pe teritoriul și în obiectivele Serviciului 112. Să rețină persoanele care au un comportament neadecvat și cele care se află în stare de ebrietate. Gardienii antrenați în serviciu vor fi obligați să asigure permanent monitorizarea serviciilor acordate la fața locului prin mijloace de comunicații. Cerințe: 1.Personalul de pază trebuie să deţină: - certificate obţinute în urma absolvirii unor cursuri de calificare; - cazier juridic; - certificate narcologic, psihiatru, etc. 2.Prestatorul va asigura următoarea dotare minimă a postului de pază: - uniformă şi însemne specifice pentru personalul de pază; - baston, sprăi iritant lacrimogen; - mască contra gazelor, lantern. Responsabilitatea Prestatorului: Pentru chemarea nefondată* a grupei operative la obiectivele păzite mai mult de două ori pe lună, „Prestatorul” achită o taxă de 120 lei, inclusiv TVA. Chemarea nefondată este constatată printr-un proces-verbal, forma căruia este prestabilită de „Bneficiar”.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, com. Băcioi, str. Dacia bd., 58/C
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lisnic Ion
Telefonul de contact
+37368391338
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 febr 2024, 13:28
Valoarea estimată (fără TVA)
439 765,85 MDL
Achizitii.md ID
21167468
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, com. Băcioi, bd. Dacia 58/C mun. Chișinău și mun. Chișinău, str. Toma Ciorbă, 32,
Durata contractului
1 apr 2024 03:00 - 30 sept 2024 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de investigaţie şi de siguranţă (Servicii pază) CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.signed
Specificaţie tehnică
Servicii pază
7.02.24 13:28
Documentația Standard..signed
Specificaţie tehnică
Servicii pază
7.02.24 13:28
Anunț de Parcticipare.signed
Specificaţie tehnică
Servicii pază
7.02.24 13:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Detașamentul de Paza Paramilitara

Preţul ofertei: 464 673,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofera prezentată cu cel mai mic preț și corespunde cerintelor inaintate de către autoritatea contractanta
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 500 688 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări