1
Perioada de actualizare
de la 06.02.2024 14:06
până la 10.02.2024 16:12
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2024 16:12
până la 17.02.2024 15:12
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 33 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 6 febr 2024, 14:06 - 10 febr 2024, 16:12
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2024, 16:12 - 17 febr 2024, 15:12
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea rechizitelor de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), 31 August 1989 nr.101 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vrabie Natalia
Telefonul de contact
069831454
Datele achizitiei
Data publicării
6 febr 2024, 14:02
Data ultimilor modificări
9 febr 2024, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
33 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21166795
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), 31 August 1989 nr.101 A
Durata contractului
19 febr 2024 14:06 - 30 dec 2024 14:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea rechizitelor de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
6.02.24 14:06
caiet de sarcini (1) rechizite.docx
Documentele la ofertă
-
9.02.24 16:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 19 178,65 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic preţ
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 20 120,75 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 21 271,77 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 22 874,59 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Altchim-Pro SRL

Preţul ofertei: 32 197,03 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Achiziționarea rechizitelor de birou
Data:
9 febr 2024, 15:16
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, incarcati va rog Caiet de sarcicni in format Word sau Excel
Răspuns (9 febr 2024, 16:11):
Buna ziua.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări