Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
02.02.2024 21:05
până la 10.02.2024 20:04
până la 10.02.2024 20:04
2
Propunerea ofertelor
de la
10.02.2024 20:04
până la 17.02.2024 16:04
până la 17.02.2024 16:04
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 275 450 MDL
Perioada clarificărilor:
2 febr 2024, 21:05 - 10 febr 2024, 20:04
Perioada de depunere a ofertelor:
10 febr 2024, 20:04 - 17 febr 2024, 16:04
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
1. Demolari pereți....
2. Lucrari de constructie ....
3. Lucrari electrice....
4. Lucrari de instalatii sanitare....
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2072, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Crucii 4/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2024, 21:05
Data ultimilor modificări
4 febr 2024, 10:00
Achizitii.md ID
21165567
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparație capitală a blocurilor sanitare IP LT „Nicolae Iorga”
Buget: 1275450.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
reparatie wicee lt n. iorga mun.chisinau cs.signed.signed.signed.pdf
reparatie wicee lt n. iorga mun.chisinau cs.signed.signed.signed.pdf
Clarificări pentru participanți
-
2.02.24 21:05
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 525c642d-2d9d-4fcc-8d5c-4a6572cd0ca5
tenderNotice
-
anunț de participare.signed.pdf
anunț de participare.signed.pdf
ID: 525c642d-2d9d-4fcc-8d5c-4a6572cd0ca5
tenderNotice
tenderNotice
-
4.02.24 10:00
Data:
3 febr 2024, 12:43
Subiectul întrebării:
CLARIFICARE
Întrebare:
Termenul de executare asupra lucrărilor de la 1 puncte pînă la 4 puncte
Execuția 20 zile-4 pct
Execuția 30 zile-3 pct
Execuția 35 zile-2 pct
Execuția 40 zile-1 pct . Rugam sa explicati, termenele indicate sunt mentionate in zile lucratoare sau zile calendaristice? Daca in zile calendaristice, atunci persoana care a indicat acest termen de 20 zile, isi da seama ca la volumul de lucrari solicitat, nu vor fi respectate procesele tehnologice, pentru a executa mai multe tipuri de lucrari in acelas timp? Care este scopul pentru a solicita un termen asa de restrans , daca lucrarile vor fi executate in perioada vacantei de vara?
Răspuns (4 febr 2024, 09:58):
buna ziua, urm[riti modificarile
Data:
5 febr 2024, 13:22
Subiectul întrebării:
Clarificari: ISO 45001
Întrebare:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punct pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici. Va rugam sa modificati cerintele Anuntului de participare. Va multumim!
Răspuns (5 febr 2024, 20:06):
Buna ziua, AC respecta doleantele tuturor OE... dar OE care doresc sa participe în cadrul procedurii de achiziție anuntata de AC trebue să citeasca cu atentie toate pct. din Anuntul de participare.
Ca urmare în pct.24. s-a stabilit „Criteriul de evaluare pentru atribuirea contractului: este cel mai bun raport calitate-preț.” conform art.26, (alin.3, lit.c) din legea 131/15 privind achiziții publice.
Stimat OE, tot la acest art. 26, alin.6,7 și 8 prevăd următoareleactiuni stabilite si de AC:
(6) În sensul alin. (3) lit. c) şi d), cel mai bun raport calitate-preţ/calitate-cost se determină pe baza unor factori de evaluare care includ aspecte calitative, de mediu şi/sau sociale în legătură cu obiectul contractului de achiziţii publice/acordului-cadru.
(7) Factorii de evaluare prevăzuţi la alin. (6) includ:
a) calitatea, inclusiv avantajele tehnice, caracteristicile estetice şi funcţionale, accesibilitatea, conceptul de proiectare pentru toţi utilizatorii, caracteristicile sociale, de mediu şi inovatoare, precum şi comercializarea şi condiţiile acesteia;
b) organizarea, calificarea şi experienţa personalului desemnat pentru executarea contractului, în cazul în care calitatea personalului desemnat are un impact semnificativ asupra nivelului calitativ de executare a contractului;
(8) Factorii de evaluare prevăzuţi la alin. (6) au legătură directă cu obiectul contractului de achiziţii publice/acordului-cadru atunci cînd se referă în orice mod la bunurile, lucrările sau serviciile care urmează a fi furnizate/executate/prestate în temeiul contractului de achiziţii publice/acordului-cadru şi în orice stadiu al ciclului lor de viaţă, chiar dacă aceşti factori nu fac parte din substanţa materială a bunurilor, lucrărilor sau serviciilor respective.
Vă multumim pentru sugestii, AC respecta actele normative în vigoare
Data:
8 febr 2024, 13:56
Subiectul întrebării:
Anunt de participare!
Întrebare:
Bună ziua! Stimată AC, pentru o transparență a procedurii publicate și o concurență egală vă rugăm să solicitați încărcarea obligatorie a tuturor documentelor, odată cu depunerea ofertei, pentru care se aplică ponderea (Certificatele ISO, Graficul de execuție a lucrărilor, Declarația pentru termenul de garanție, etc). Mulțumim!
Răspuns (8 febr 2024, 20:04):
buna ziua, urmariti modificarile
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK