Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
30.01.2024 10:49
până la 06.02.2024 11:00
până la 06.02.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
06.02.2024 11:00
până la 12.02.2024 08:00
până la 12.02.2024 08:00
3
Licitaţie
de la
13.02.2024 10:00
până la 13.02.2024 14:28
până la 13.02.2024 14:28
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
371 527 MDL
Perioada clarificărilor:
30 ian 2024, 10:49 - 6 febr 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 febr 2024, 11:00 - 12 febr 2024, 8:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Materiale de construcţie
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2024, 10:49
Data ultimilor modificări
30 ian 2024, 13:40
Achizitii.md ID
21161872
MTender ID
CPV
44110000-4 - Materiale de construcţii
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 5 - Lotul nr.5 Vopsea anti foc pentru lemn, albă
Buget: 15000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 16 - Lotul nr.16 Uși metalice anti foc
Buget: 13000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anexe la documentatia standard.signed.pdf
anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.signed.pdf
30.01.24 10:49
anexa nr. 24 materiale de constructie.signed.pdf
anexa nr. 24 materiale de constructie.signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 materiale de constructie.signed.pdf
30.01.24 10:49
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.signed.pdf
30.01.24 10:49
declaratie.signed.pdf
declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie.signed.pdf
30.01.24 10:49
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
30.01.24 10:49
Data:
30 ian 2024, 13:40
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcina
Întrebare:
Buna ziua, stimată autoritate contractanta solicitam sa ne clarificați dacă, materialele solicitate de Dvs in caietul de sarcină, trebuie să respecte legile și reglementările tehnice actuale ? Sau ofertele cu prețul cel mai scăzut vor avea prioritate la decizia grupului de lucru in pofida ne corespunderii cu legislația actuală ?
Răspuns (30 ian 2024, 17:38):
Stimate operator economic, conform documentatiei de atribuire publicata, criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului este prețul cel mai scăzut (pct. 24 din Anuntul de participare), iar operatorii economici vor depune ofertele in stricta corespundere cu cerintele de calificare, indicate in pct. 17 din Anuntul de participare. Totodata, va informam ca specificatiile tehnice detaliate sunt indicate atat in Anuntul de participare, precum si in Anexele la Documentatia standard. Pentru evaluarea ofertelor va fi aplicat principiul tratamentului egal, conform legislatiei in vigoare, cu luarea in considerare a criteriului de atribuire. Viitorii potentiali ofertanti sunt indemnati sa studieze minutios documentatia de atribuire pentru a elabora in mod corect ofertele.
Data:
31 ian 2024, 11:56
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcina
Întrebare:
Buna ziua, solicităm să ne clarificați daca lotul 4 trebuie sa respecte reglementările tehnice actualizate așa cum prevede Articolul 72. Principiile de atribuire a contractului de achiziţii publice Contractul de achiziţii publice se atribuie în temeiul următoarelor principii: a) respectarea legii, ordinii de drept, bunelor moravuri şi eticii profesionale;c) asigurarea protecţiei mediului şi susţinerea programelor sociale în procesul executării contractului. ?
Răspuns (6 febr 2024, 10:17):
In procesul de evaluare a ofertelor depuse in cadrul procedurilor de achizie publica (inclusiv, procedura respectiva cu toate loturile, nu doar lotul nr. 4), autoritatea contractanta respecta prevederile legislatiei in vigoare, raportate la cerintele solicitate in documentatia de atribuire.
Lotul nr.4 Vopsea acrilică și coloranți
Data:
6 febr 2024, 09:58
Subiectul întrebării:
livrarea
Întrebare:
Marfa va fi livrata in totalitate integral ???
Răspuns (6 febr 2024, 10:21):
Viitorii potentiali ofertanti sunt indemnati sa studieze minutios documentatia de atribuire pentru a elabora in mod corect ofertele. Astfel, conform pct. 13 din Anuntul de participare, termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați sunt: bunurile vor fi livrate în termen de 10 (zece) zile din data semnării contractului de achiziții publice. Locul livrării bunurilor: Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău.
Lotul nr.4 Vopsea acrilică și coloranți
Data:
6 febr 2024, 09:58
Subiectul întrebării:
livrarea
Întrebare:
Marfa va fi livrata in totalitate integral ???
Răspuns (6 febr 2024, 10:22):
Viitorii potentiali ofertanti sunt indemnati sa studieze minutios documentatia de atribuire pentru a elabora in mod corect ofertele (!!!). Astfel, conform pct. 13 din Anuntul de participare, termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați sunt: bunurile vor fi livrate în termen de 10 (zece) zile din data semnării contractului de achiziții publice. Locul livrării bunurilor: Agenția Servicii Publice, str. A.Pușkin, 42, mun. Chișinău.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK